Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 14, 2014

...Tambah Koleksi Setem Lagi...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat yang Mulia.
Semoga kita semua mendapat keberkatan nya. AMin~

Haini pon Mood ke laut dalam.
lagi teruk dari semalam nampaknye.
cuba untuk mencari sesuatu agar hati ini lebih tabah.
bertabah lah.

Mohlah layan koleksi setem baru i.
dah lama kan x tempek koleksi terbaru setem.
sebab nye x de koleksi baru. semuanye koleksi sama jer yang i dpt kumpul.

Setem ikan laga tuh memang cantek.
setakat nih memang ade 2 ikan nih jer. x jumpa lagi ikan lain. hehehe

yang bawah skali tuh setem gambar pejabat pos zaman dulu2.
comel kan!

dan.. yang special setem haini adalahhhh..

Setem paling panjang yang ada dalam koleksi i.
panjang setem nih lebih panjang dari 2 keping setem biasa.
teruja sangat bila dapat koleksi ini.

bila tengok koleksi2 setem i yang dah menimbun dalam kotal setem i,
memang terasa seronok sangat.
hilang semua kesedihan di hati.
hehehehe

Sekian.. kesah koleksi setem.

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

11 comments:

SYANI said...

Bagusnya Zura masih meneruskan hobi. Hobi saya dah lama ke laut dah...

Mama Myja said...

rajinnyer mengumpul.. teruskan minat dan usaha. hehe

umi alya said...

akakpun ada juga menympan koleksi setem tapi sayangnya banyak hilang.. maklumlah punya anak2 ribena

SalbiahM said...

wah..ada lagi orang kumpul setem sekarang ni ye..hebat!

Eliss Mie said...

hobi lama kak eliss.. skang x der surat dah dpt..kekeke

norhidana miswan said...

bgs lah hobi ko nih dik... akak dulu2 je skrg nih mls dh nk mengumpul2

Salina@IbuAqil said...

Rajin zura mengumpul....
Ina suka tgk album stem org tp mengumpul stem tu maleh..
Hihihihihi
Dtg ziarah sini hujung mggu.. ;)

Fizalinolie said...

Wah... Hebat zura. Zaman serba canggih pun still berminat kumpul setem. Seingat fiza... Dah lama tak beli setem. Hehe... Bagus betul Zura.

Fifi Nadhrah said...

kak zura.. akak pernah beli first day cover? akak dulu saye suke kumpul setem.. sejak 2 album setem saye hilang.. takde dah.. mase zaman suke kumpul setem tu.. saye suke kumpul first day cover jugak.. best..

dalila said...

hobi lama di... dulu dela menyimpan jgak.. skrg entah hilang mana... hhee

hainom OKje said...

Dah katanya minatkan Zura.... tengok stem panjang sikit pun teruja yek hihih...OKje biasa aje haha...panjang mcm pensil pun relaxxx jer....cer tengok benda yg kita suka....mau lama duk belek hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...