Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, February 19, 2010

... Bespren My Anis...


lanjutan n3 MAGIK semalam...aku saja nak share ngan korang pasal my anis nih..
dia ade 2 bespren...

1. teng-teng.. nama betol dia puting!! tapi my anis panggil dia teng-teng..kira nama manja gittu laaa.. dalam n3 MAGIK.. ade yang tanya persoalkan nape ai tulis teng-teng.. sebenarnya nama tu my anis yang kasi..muahahaha..macam kasi nama kat anak kucing plak

2. pen-pen.. atau lebih glemor dgn nama lampin..muahahaha... my anis panggil pen-pen.. sampai ai pon terikut2 bahasa dia... kekekeke

kalo dia nak tido.. dia akan mintak bespren dia nih.. kiranye..kalo dia mintak teng-teng.. ai kena kasi dia satu pakej.. teng2+pen2.. sbb kalo ai bagi salah satu.. dia akan mintak lagi satu yang x de..baik ai carik n kasi dia 1 pakej siap2..

alhamdulillah... my anis masih lagi boleh bertahan tanpa teng2 kesayangan nye tuh!!! harap2 aku leh lah berentikan dia dari menjalankan xtvtnye tuh!!! cuma kadang2 ade gak dia keluarkan citer pasal teng2 dia tuh.. pastu aku cepat2 tukar tajuk...muahahaha

sekian..citer pasal bespren My anis..:)






6 comments:

YUN said...

hahaha...nama manja ye...
erm..bagus gak tu berhentikan terus xtvt tu...

Captain Bokkhari Mohamad said...

salam,

Shoutbox susah nak post komen. Jadi guna ruang komen ya utk sampai msg.

Dah tau ke hadiah Top 10 readers. Hari ni nak tau hadiah apa?. Klik hadiah utk lihat hadiah kpd Top 10 readers. Jgn lupa sign in di follower utk rekod setiap kali kehadiran.

chugie said...

lor.. ni ke besprennye?? igtkn org td hahahah:)) same lah ngn fatin, de gak bespren (puting). Tak tau cmne nk bentikan die.. dh try gak, tp die mengamuk jd gaban! huhuhu

|| NaFiRaa || said...

yun...
harap2 berjaya lah kali nih..:) aminnn

|| NaFiRaa || said...

captain Bokkhari...
okehhh!!! sudah daftar..:)

|| NaFiRaa || said...

chugie...
kena tunggu masa yang betol2 sesuai!! cam sis.. tunggu puting dia tercabut.. baru boleh jalankan misi!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...