Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, February 18, 2010

...Magik...


memula ada!!!!

tetiba x de!!!

muahahahaha...
putus okeh!!!! memang dh lama ai tunggu saat ini!!!
bukan senang nak bagi putus "teng-teng" my anis nih!!!
nasib baik lah teng2 tu putus hasil kejenye jugak!!! kalo org lain yg rosakkan mau dia meraung...

rosak plak time nak balik kampung!!!
masa tu OTW balik terengganu.. dia boleh cucuk jari dia masuk lam teng2 dia..
teng2 dia dh berlubang sbb dia geget.. ai mmg x nak ganti baru.. sbb mmg nak dia berenti...

tetiba dia kat belakang kete panggil mama!!!
bila aku tgk jek!!!! puting dia dh putus... apalagi.. ai n my hubby bantai gelak!!!
trus dia mujuk mama dia..

" nanti mama beli baru eh" kata My anis

" rumah nenek mana ade org jual teng2" kata mama (terpaksa tipu..muahahaha)

"nanti balik umah anis.. mama beli eh!" kata my anis lagi

"iye la" jawab mama...

tapi sampai sekarang dia x mintak teng2 lagi.. harap2 dia lupa lah pasal teng2 dia...
kekekeke...

sekian.. n3 magik teng2 anis..

p/s: anak korang isap teng2 x???





10 comments:

YUN said...

hahaha..
sabo je le anis ni..
ni sebut2, kang balik rmh, anis tuntut plak..naya je..

monica said...

kat sini org x sebut teng teng..hehehehe..

bebelsokmo said...

teng teng eh org panggil mende tuh....saya panggil puting jerk...kikikki...nnti ada anak sy nak bg anak sy teng teng x eh...kkikiki

Kancilbiru said...

haa..hampir berjaya tu....

chugie said...

susah kn nak kasi benti isap puting ni??

|| NaFiRaa || said...

yun...
masih boleh bertahan lagi..hehehehe

|| NaFiRaa || said...

monica...
teng-teng tu adalah nama yang di berikan oleh anis.. slalunye org panggil puting...kekekeke

|| NaFiRaa || said...

bebelsokmo...
anis yang bagi nama tuh... sis plak yang terikut2..
kalo boleh.. x yah kasi la.. nanti susah nak berentikan dia.. tgk cam anis tuh..:)

|| NaFiRaa || said...

kancilbiru...
harap2 berjaya lah misi kali nih..aminnnn..:)

|| NaFiRaa || said...

chugie..
haah..mmg susah lah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...