Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 28, 2011

...Badan Naik Angin...


Korang pernah naik angin?? bukan berHangin yer.. alaaa... contohnye korang salah makan pastu badan korang naik angin?? adesslaahh.. sape yang pernah badan dia naik angin jek tau cam ner rasa bila badan naik angin..


pagi tadi ai gi mam roti canai kat kedai mamak bawah opis nih.. ai nih memang x boleh makan terung.. memang bergaduh betol ngan terung nih.. kalo makan mesti badan naik angin~ nak di jadikkan citer.. kuah dal kat kedai mamak nih letak terung.. lepas makan jek terus rasa badan naik angin..


perut rasa x selesa.. asik nak sendawa tapi angin x kuar.. nafas pon rasa cam tersekat jek.. ades laa.. ai nih x tahu sebenar nye cara nak hilangkan angin dalam badan nih.. ade orang cakap minum/makan halia.. tapi ai x suka halia.. muahaha.. banyak songeh oopp~


haaa.. pada sesape yang ade tips untuk hilangkan angin nih.. sila kongsikan pada ai k~ kecuali makan/minum halia tuh.. nak tips len banyak cekadaks plak!! dan bersesuai untuk di amalkan oleh ibu mengandung ini.. muahahaha

sekian.. n3 naik angin nih!!!

p/s: semua pic cilok kat google~

11 comments:

Fieza79 said...

kalau angin dlm bdn tak kuar seksa rasa nya kann...nak minum ubat hilang angin tgh peknen...tahan jela..sementara pelan2 dia hilang..huhu jumpa doc la minta ubat angin...tu kalau tk tahan sgt la kan..

|| NaFiRaa || said...

fieza...
betol tuh!! seksa jek rasa!! nasib ade yg paham perasaan org badan naik angin..muehehe

- GC - said...

hmmm.. sapu tiger balm tu je la kot.. haha

mama qistina said...

minum air suam kot...hehe...tak tahu apa yang boleh hilangkan angin untuk ibu peknen ....

Myra Jay said...

Kalau tak suka makan/minum halia, pe kata sapu minyak halia..
Ehh ada kena mengena ngan halia gak kan..
MJ kalau selalu ada angin nie, minum Eno halia baru lega perut :)

Zaidah said...

selalu mintak asben urutkan kat tengkuk..bila sendawa..angin keluar..legalah skit...

Elly & Emmy said...

selalunya sy sapu minyak gamat jer kat perut ngan betis.. picit2.. urut2 sikit betis tu.. rasa kurang ler sikit angin yg menyucuk tuu..

eT said...

terung angin yer??
baru ku tahu...huhu
me kalo angin sapu minyak angin..pastu angin kuar...hehe...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

patutlah angin, ku makan terung thari tadi for lunch..tension gak ni..abes lenguh badan ku..hahaa

cik nani said...

alah pada terung ke sis...hehe..saya suke terung..sedap2..lagi2 masak kari..=)

mamalieyna said...

minum eno...insyaallah terus berhasil tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...