Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, March 22, 2012

...Bergediks di PICC Putrajaya & photoshot Kahwen....

Salam Hari Khamis..
lewat bersiaran hari ini.. lalok sebab makan ubat..kekeke..
ai mc hari ni.. selsema semalam menjadi2 maklumlah.. duduk dalan ekon jek kat opis.. makin laju air idung keluar.. malam tadi badan dah start sakit2..
makanye hari ini ai MC..

anak2 semua hantar gi rumah ibu dorang.. takut berjangkit plak selsema nih..
kesian kat si kecik kalo berjangkit selsema..
nak gomoi2 anak pon x berani..huhuhu

weken ari tu kami gi putrajaya.. bukan gi tengok belon panas, tapi plan yg tidak di rancang sebenarnya.. sepatutnye ke dengkil.. tapi singgah dulu kat putrajaya di PICC..

PICC..
ini kali ke 2 ai ke sini.. pertama kali masa adik ai neni konvo kt sini..




KAMI..
berlatar belakangkan PICC..
my anis x de dalam pic sebab dia moody.. baru bangun tido..
tak puas tido sebab mamanye kejutkan utk bergambar..kikiki

hehehe.. bukti kami dh sampai ke sana..
terima kasih pada tiang pagar yang membolehkan kami amik gambar ber 4..
tiru skill nureen.
bukan senang tau.. bape kali snap baru dapat pic nih.. kekeke


cuba mendapatkan gambar yang lebih menarik.. kikiki..
okey x??


tau x pokok ape nih???
pernah x korang makan buah nih??
sedap tau!!

papa tengok delisha..
sekali lagi!


aik.. delisha plak tengok papa??
lagi sekali!!!
Ready~

okeh.. cantek!!!
my anis still moody~

permandangan cantek dari PICC..

Delisha with papa..

Delisha dan mamanye yang gojes.. hehehehe

K.A.M.I in Purple~
cer tengok Delisha senyum~ geram kan sama ini budak~


dah abes menggeliat kat PICC.. kami meneruskan perjalanan ke tepi tasik.. dekat dengan pullman hotel.. ade dating.. kikikiki

yeahhhh.. dating dengan cik ya dorang.. sepatutnya kami ke rumah pengantin lelaki.. tapi oleh kerana mereka keluar photoshot kat putrajaya.. maka kami jumpe dorang kat sini dulu sebelom ke rumah penganti lelaki..

sementara menunggu pengantin posing.. kami pon sama naik posing.. kekeke

my anis main air tasik.. air tasiknye sangat jerneh~

delisha menjelajah ke segenap laluan.. merangkak pon merangkak lah.. layan~


Budak tecik ngah nak melasak..

dah penat posing masing2!
Jomm balikkkk~ makan nasik kenduri~ kekekeke

abes jek posing... kami ke Dengkil.. rumah pengantin lelaki..
lepas abes makan kami bertolak balik ke shah alam..

sekian.. XVTV weken kami~


12 comments:

SYANI said...

Posing sakan nampak...
Buah apa tu?

Salina@IbuAqil said...

Walaweihhhhh!!
Ada pon picca deme 4 branak..
Hik3!!!!!
Suker!! Suker!!

Fieza79 said...

best jejalan...jeles2..

kalo fieza bagai nak rak posing situ..lawa tmpt tu...

eB ezrin said...

buah aper tuh zura?
betoi ke boleh mkn? camx cayo jerk nih?
tapi gambor brempat guna skill nureen tuh mmg best :)
leh la wat hedaer :)

ct rahani said...

beshnya posing2 tpt yg cantik camtu.. memang sesuai klu pengantin nk berfotogedik.. ekekeke.. geram tgk delisha senyum.. nk cubit2 jer rasanya.. hehe..

Salmiza said...

Seronok tgk anak2 akak..
Bila ternampak hotel pullman tu teringat masa bermalam di pullman..best

Salam kenal..sy folo..

LYAfrina said...

wah..sweetnyer pic2 ni.. huhu.. teknik bgambar mgunakan alam sekeliling pon biasa gak lya gunakan sbb nk ambik pic family..hik2..kdg2 lucu sgt..sbb bayk kali kna buat baru dpt hasilnya...

pic la tu.. cun la anis n pgantin tu

faiz fakhirin said...

bestnya jalan2....

Aine Ainun said...

Cntiknya pmandangan...picc tu..
Wah...sempat posing ngan pengantin ha

Eliss Mie said...

jarang nak bergambar bertiga..sadisss

Ibu Amani said...

kita tak pernah amik gambar ber4....uwaaa

..::..aRe-Na..::.. said...

waaa,keluarga bahagia...sonok tgk anak2 tuh..riang ria jek..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...