Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 28, 2012

...Delisha Yang Semakin Notti | Buah Hati Kami....

Salam Hari Rabu semua..
N3 korang banyak yang WW hari nih kan~
tak pe.. kasi can ai membebel di pagi rabu nih k..hekhekhek

Nak citer pasal Delisha yang makin ligat sekarang nih..
pejam celik pejam celik dan 10 bulan dah anak dara ai yang kecik nih~

Dah merangkak lama dah.. sekarang dia ngah ligat berdiri..
pantang ade tempat dia boleh berdiri.. tau2 dah tegap berdiri.. haih~
kadang2 berdiri segala vulu tengkuk bila tengok dia berdiri sambil lepas tangan ko!!
cuma dia sandarkan perut ke vontot ke kat sofa or ape2 lah yang boleh dia sandar..
Anak~ Anak~ suka bikin mamanye cuak!!

Tempat yang dia paling berkenan sekarang nih adalah tangga!!!
dah lepas sampai 2 anak tangga okeh!!
nak tercabut jantung ai nih tengok dia panjat tangga tuh..
yang buat ai perasan sebab dia menjerit bila dia tak reti nak duduk balik lepas berdiri..
kalo dia main duduk jek.. mau berguling2 atas tangga tuh!!
saboooorrr jek lah!!!

Layan~

Wayar ape yang banyak2 kat sini nih!! tolong mama kemas lah..

citer ape nih??? x best langsung!! Upin ipin x de ke???

cam ner nak tukar cenel nih??? adehhh.. x reti lah!!

eh eh.. terkantoi ngan mama plak... cepat2 sengeh.. nanti mama x jadik marah~

Anak~ Anak~ Sabor jek laaaa..

sekian.. kisah Delisha Tasnim!

P/s: anak korang notti x??? notti pon ai tetap sayang dorang nih~


22 comments:

SYANI said...

Anak baru dapat kaki ni memang suka sangat naik tangga kan.. Kena selalu monitor takpun beli je pagar untuk tangga supaya dia takleh panjat.

Ma said...

Salam.. biasa la tu.. 6t bila dah dp kaki, rasanyer mengah la papa n mama delish nie.. Sabo jer.. btl tu.. ltk pgr kt tangga tu.. Berjaga2 lu. :)

Eliss Mie said...

sorang ni jer ker sayang ;p

hahahaa

bila laa nuha nak dpt adik ni. dah gigih dah berusaha ni ;p

Atia Adina said...

hurm....si adam pun sama lah....skg ni suka sangat memanjat & buat sepah....adoi...tak sabar nak tunggu dia besar cam kakak dia....senang sikit keje mak...hahhaha

eB ezrin said...

muker senyum sejak dari bb lagi yer :)

Kancilbiru said...

comel jer boleh senyum-senyum dia ek....

aEn+aReaL=Ryan said...

da cerdik da ye..xpe delisha Tlg mama Kemas Yer..

mamalieyna said...

tu tandanya cerdik tu..kan delisha kan..hehe..comel~

Cho Zila said...

anak kalau bayani tak notti takut lak yerk... kenapalah anak akuni diamjer...
so biarkan dia explore... dalam kawalanler...

Salina@IbuAqil said...

Comeinya..
Amboi!!!
Ni perisik ni..
Dear, tggi gak orangnya.. ;)

::NureeN:: said...

baya delisha ni tgh xplore tue zura.. tgk gambo potluck kita dlu kat sidebar zura rasa mcm nk je wat potluck lg :P

wahida said...

pasang pagar la nok kat tangga tu...bahaya tau...

Papa Mifz said...

budak2 baya nih mmg tak boleh duduk diam...hehe

LYAfrina said...

delisha baru nk dapat kaki.. nnti, dh dpt kaki..msti x terkejarla...

ank notti ,,tu tandanya otak ank kt aktif... bgus utk pkembangan iq..aslkn jgn over hyperactive kan..

Shiela Latif said...

mana ada notti tu...siket je tu, belum lagi anak lelaki yang kemas...lagi bersih. puas hati kita lepas tu mama.

faiz fakhirin said...

Pasni semua brg kena letak tinggi2...hahaha..bahaya gak budk2 ni...kdg dia mkn..

..::..aRe-Na..::.. said...

ala tomei2 delisha...geram tgk
hehehe..sama la ngn si kecik sy pon..
skrg suka manjat ats sofa...naik isau
kita ibu2 ni kan..apapun betui2..si ibu
tetap sayangkan anak2nya hehehe...

madammondoq said...

alalala... comeynya.. time tgh lasak ni mmg kena sembunyi segala wayar remote bagai kan..

zh-ena said...

nnti punat tv abis dipicitnya nnti

MaryaYusof said...

Zura,

Anak dara u ni sama mcm my Iman...dulu ms kecik baya Delisha suka jgk kejar tangga... adeh! Nice name Delisha Tasnim!

Seronolk tgk dpt kumpul complete set duit syiling baru tu... sy ni pegang pun xpenah...dpt tgk dlm tgk dlm gambar pun jadik ler...huhuu... Bestnye rezeki tahun ni, rumah baru pun dah boleh start renovate... Nnt jgn lupa update pasal umah lg tau! :)

Aishah Jahirah said...

terhibur tengok budak2 baya ni...hehee dah dapat kaki nanti mesti xcited sana sini dia lari...

Masya said...

biaserlah budak2 besar ni.. mmg kene lebih perhatikan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...