Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, March 14, 2012

...Konfem Ke Tak Ade Air Sampai 2 Hari Nie?...


Salam semua~
Dari minggu lepas lagi kecoh pasal bekalan air terputus kat area lembah klang nih..
kalo ikutkan bermula hari ini kan??
risau plak.. sampai 2 hari tak de air nih.. susah wooo bagi ai yang ade anak kecik nih..
nak simpan air, berapa banyak sangatlah yang boleh kami simpan.. takat baldi kecik2 jek.. aduhaiii..

tangki air kat rumah ai tuh memang x leh guna.. harapkan kolah kecik yang ade dalam bilik air jek.. pastu baldi kecik2.. 2 malam dah ai duk basuh baju yang banyak.. maklum jek lah baru balik dari kampung.. banyak baju x basuh.. hehehe

Tapi setakat waktu ini.. 12.41 pm.. kat opis ai nih masih ade air lagi.. alhamdulillah.. walaupon agak perlahan.. tapi masih keluar air.. harap2 air tak putus terus lah.. risau jugak nih..

korang yang duk area lembah klang banyak ke simpan air???

sekian.. citer pasal air..




11 comments:

SYANI said...

Hulu Selangor pun terlibat juga. Nasib la Batang Kali tak tersenarai.

- GC - said...

problem betul kalo takdak ayaq ni. hrp2 ayaq still ada walopun slow.

Salina@IbuAqil said...

Memang tension bila x ada air kan?! ;)

LYAfrina said...

huhu... btapa pntingnya air dlm khidupan kan..xde elektrik ok lagi..xde air.. huhu..susahla..

eB ezrin said...

kami x kena. erkkkkkkkkk?

::NureeN:: said...

cepat tabah simpan dlm baldi byk2... air tue penting tue.. :)

Mummy Chubby said...

Tadah jangan x tadah yer...hihihi

Eliss Mie said...

gi tesco mlm tadi,semua borong baldi :p

Aine Ainun said...

Risaukn kalo xde ayaq!

ct rahani said...

memang susahkan x de air.. nak2 klu ader anak2 kecik nih.. lebih baik x der letrik drpd x der air kan.. :)

Zura said...

alhamdulillah..ktorg kat sini ade je air...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...