Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 8, 2012

...Mendidik Anak-Anak Menabung...

Salam Hari isnin..
yang agak kelam kelibut~ 
biasalah isnin kan~ mood keje pon tak bape baik..
tambah plak hujan di shah alam pagi tadi..
muehehehe..

okeh~ seperti biasa.. n3 pemanas enjin di hari isnin..
gambar anak2 lah.. ape lagi kan~

Mai lah menabung dalam tabung Mama~
dah berzaman dah tabung mama nih tau..
tak penuh2.. hahahaha..

Alhamdulillah.. tabung My Anis dah penuh.. x sampai sebulan nenek belikan dia tabung..
tau2 dah penuh!! haaaa.. dasyat tak My Anis menabung..
sudahnye.. tabung mamanye yang kempis..
rupenye dia rembat duit syiling lam tabung mama.. masuk dalam tabung dia..
bijak sungguh!

yang dorang ngah bekerjasama masukkan syiling nih adalah tabung mama yang memula sekali.. sampai sekarang.. tak penuh2.. hahahaha..

Masukkan lagi dik~ semangatkan~ muehehehe
besar jugak kan tabung ai nih..
rasanye dah separuh dah isi tabung nih..

lepas nih mama buatkan 1 tabung untuk Delisha plak k~
moga Delisha pon rajin menabung jugak nanti..

sekian.. citer pasal menabung~

P/s: anak2 korang ade tabung masing2 tak??

Tambah Pendapatan Sampingan Anda dengan Churp Churp..KLIK!

Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

18 comments:

SYANI said...

Bagus..bagus.. kecik2 dah diajar..

Nens Collection said...

hehehehe..jom manabung!..
aku pon baru dpt pelampong pukat baru ni..hehe..bila dok th nk penuh ni..ade 2 3 tahun plok ni..haha

~aYu~ said...

bagusnya.. anak-anak sy ada gak tabung. tp yg menabung mak bapak dorg la. hihi..

LYAfrina said...

asya ade 3 tabung...tp banyak duit 1 sen je..sbb dia suka main syiling tu..letak2..wak keluor balik.. y tetapnyer xde lagi

maszmadi said...

aisha nyer tabung itik, mulut boleh bukak tutup. tiap kali nak masukkan duti, kena bukak mulut itik tu baru tutup.. hehe cumel jerk

Salmiza said...

opal xde tabung lg..sbb asik buat main jek..jd ummi ayah dia la yg menabung duit syiling ni..skali masuk bank kalau penuh tabung tu ada la 300rm

apak cikidong said...

mak dia tu ujung bulan korek tabung.. tapi tak ajar kat anak dia kan.... kekekekekeke

Atia Adina said...

kak ad ada gak tabung...tak penuh2...hehehe

TeacherAzimah said...

yup anak kita both ada tabung haji tu. bila penuh terus pi antar tabung haji msk akaun :D

pizet said...

bgs2...cam pz bila emergency guna duit tabung ni la...

mamalieyna said...

hehe..tabung mak jugak tak penuh2x ye.. yelah tabung mak besar sgt tu...^_^

Aishah Jahirah said...

kecik2 dulu ada tabung bentuk iron, cili, belimbing, ayam...simpan dalam tabung duit tapi korek balik.lawak je dulu....hehee

noor azura Usof said...

apak cikidong..
mana adeeeeee... hahahahaha..
mak punye tabung tuh mmg x de lubang yang boleh di buka..Tapi!! tabung anak ade lubang.. muahahahahaha

Eliss Mie said...

nuha mak dia yang tabungkan :p

ct rahani said...

wah bagus2.. kecik2 dh pandai menabung.. :)

wahida said...

kahkah...anak2 ko sama la ngan anak2 aku nok...patutlah aku tgk tabung depa ni cepat je penuh, rupanya rembat syiling daddy dia yg daddy duk kumpul tu...adoi la...


p/s: tabung abang angry bird, tabung adik smurff...hehe..

Nafira usof said...

testing~

Myra Jay said...

Tabung macam ala2 Tong Gas :)

Pandai Delisha menabung, nanti dah penuh suruh mama beli patung Barbie ye...heheh :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...