Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 4, 2012

...Sama Cam Bau Tapai Ke??....

Salam Hari Khamis..
Terasa cepatnye masa berlalu minggu ini..
tau-tau dah hari Khamis dah..

Hari nih ai citer pasal perfume A.k.a Minyak Wangin..
korang mesti banyak minyak wangi kan~
ai nih bukanlah kategori Penggemar tegar minyak wangi..
kalo ade ai pakai.. kalo x de ai tukar pakai deodoren..

Nak di jadikan cerita..
ai ade beli minyak wangi baru haitu..
so, pakai lah.. nak merempit ngan My Hubby kan~

tetiba!
My hubby: urrmmm.. wangi nya bau tapai..

Me: hah~ bau tapai bang?? ade ke orang buat tapai lepas2 raya nih bang?

My hubby : entah! nih abang bau tapai nih! wanginye lah bau tapai.. manis jer bau..

Me: kembang kempis hidung nak cium bau tapai My hubby tuh..

My hubby: eh! bau Sayang lah.. sambil cium2 kat baju n tudung ai..

Me: Okeh!! Perfume sayang bau tapai eh!

haaaaa... korang ade??
perfume bau tapai manis??
nasib My hubby kata wangi okeh~ My hubby tuh penggemar tegar tapai.. kalo gi beraya mesti dia tanya tapai.. kalo x sedap.. siap lah kena komplen.. hahahaha

okeh.. nak perkenalkan perfume Tapai manis itu~

Tadaaaaa... ini lah perfume itu..
perfume murah jer.. ai beli kat watson.

OOOooooo.. patut lah My hubby kata bau manis..
SUGAR rupernye nama perfume nih.. 
hahahahahaha.
tak kesahlah.. janji My hubby suka ngan perfume nih..
kadang2 dia pon tumpang pakai jugak.. hahahaha..

okeh lah.. sebelom tutup citer..
nak letak gambar..

My Tapai Manis..
My lovely hubby, My sweety Anis & My Cute Delisha..

LOVE u all..Muashhxx!

sekian.. citer My Perfume.

korang pakai perfume ape?? mahal tak?? ceciter sket~


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

19 comments:

SYANI said...

Ini perfume yang iklannya stacy tu kan??

azi said...

Nafira...
Akak selalu Abang yang belikan...apa yang dia beli untuk akak, akak pakai aje...itupun kat rumah aje...:)

oya said...

kite pakai ferragamo..sedap bau die..;)

Aishah Jahirah said...

owh bau dia cam bau tapai eh...xpe la janji xbusuk udah..

Nens Collection said...

haha..tape ye bg..kikiki..
aku mcm2 kdg2 silkygerl,avon,cosway,janji sedap dihidung..hehe

Eliss Mie said...

bau tapai ? sabar jer la :p

kak eliss selalu abang belikan :p so, redha jer la. kalau beli pun yg murah :p

aNiS tHe BumbleBee said...

kihkih!i love tapai tooo!!!

anis xpakai perfume skang..sejak2 preggy ni,semua botol perfume simpan je dulu.idong jadi mengada2.hihi!

eB said...

tapai? suker3 :)

Norzie hany said...

Bau tapai,manis tu....janji abang suka ye Zura.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

bau tapai camna tah.. hehe.. is xmakan tapai (^___^) is ikut dan je, kadnag2 ingat nak pakai, pakai la... kadang2 xpakaipun.... hehe

Mummy Chubby said...

mummy pon pakai perfume murah je..hehee... suka la tgk uols selalu pakai sedondon kalo kuar rumah...comel!

Fieza79 said...

oo mmg perfume tu bau manis2 cm tapai ehh...ke mmg en somi tgh mengidam tapai kot...hehee

iela said...

aduh sedap ohh tapai ...hihihi...tak pernah bau lagi perfume tu...kita pun pakai murah murah punya jer...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam nafiraa..klu dah bau manis cam tapai,okey la tu!
K.atie pon guna minyak wangi murah gak....yg penting wangi!kan...

mamalieyna said...

hehe...tapai pun tapai la..janji en suami suka..hehe~

kite ni kdg kalau igt pakai la minyk wangi, kdg lupa..tak pakai ..hehe~ beli melalui buku avon tu jer.. murah jer..hehe~

papa said...

meme ar....pakai ape pun semia wangi....
emmmmmmm wangiiiii...

Afasz said...

tapai? huhuhu~ kalau en suami suka bau tu tkpe la :D

ct rahani said...

daku guna hot perfume.. murah je baru rm10.. yg penting keluaran bumiputera & halal.. pastu daku siap jual jugak.. boleh la buat side income sket2.. :)

Myra Jay said...

Hheee pandai cik abg ambik hati, mujur kata bau manis :)

Myra sekarang pakai Paris Hilton, tu pun adiah besday bulan 5 ritu, perfume hantaran CK 3 thn lepas pun dok ada lagi..

Memang jimat penggunaan tul (sayang sama) hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...