Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, October 16, 2012

...Surat Tawaran Yang Di Tunggu-Tunggu | Syukur...

Salam Hari Selasa Semua.

Hari ini Hati Ibu ai nih bertambah tenang..
My Delisha dah semakin baik.. demam dia dah kurang.. tapi batuk n lendir kat tekak dia masih ade.. kadang2 bila batuk dia akan muntahkan lendir tuh..
moga anak mama cepat sembuh..

Tapi Delisha amat lah liat nak makan ubat.. kena berferang dulu.. itu pon dia dah sembur2 ubat yang masuk lam mulut dia.. aduhaiiii anak~
suka buat mama feneng..
Terima Kasih jugak atas doa korang semua.. :)

okeh.. hari nih nak citer pasal surat sebenarnye..
surat yang di tunggu-tunggu jugak lah.. naik risau pon ade jugak..
takut tak lulus.. keh keh keh..

Akhirnye.. Yang di tunggu-tunggu telah tiba..
ai tau itu surat yang di tunggu2 ialah..
tulisan kat sampul tuh.. masa buat permohonan.. memang kena letak sampul surat beralamat sendirik siap setem..
hehehehe..

surat apekah itu???

Tadaaaa... ini lah suratnye..
x jelas eh??? jap nak zoom..

Tawaran Mengikuti Kelas PRAsekolah bagi sesi 2013..

Alhamdulillah.. Permohonan kami hantar My Anis ke Pra Sekolah dah lulus..
syukur.. tak sia-sia usaha kami dari awal tahun lagi dh tunggu borang untuk hantar My anis kat sekolah nih..

PRA sekolah ni di kawasan sekolah rendah.. dah permohonan pon adalah terhad..
siapa cepat dia dapat.. itu yang dari awal tahun lagi kami dah standby untuk isi borang..

so, tahun depan My Anis sekolah jauh sikit dari rumah ibu dia..
tadika dia sekarang memang dekat dengan rumah ibu dia jer..
cuma tadika sekarang kelengkapan dia agak terhad.. kawasan tadika pon sempit jer..

02.11.2012 nanti kena gi sekolah utk urusan pendaftaran dan ukur baju..
harap2 My Anis ok dengan sekolah dan kawan baru nanti..

Rajin2 belajar k~
moga kakak akan jadik contoh pada adik delisha dan mungkin untuk adik2 lain jugak..muahaha
Mama dan papa dah cuba sehabis baik dah untuk pelajaran kakak..
selebihnye bergantung pada diri sendirik yer..

mama dan papa sentiasa doakan yang terbaik untuk anak2..

sekian.. citer sekolah My Anis..

p/s: Anak korang dah dapat surat tawaran sekolah ke??

Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

25 comments:

TeacherAzimah said...

selamat bersekolah di pra ya anis!

Mummy Chubby said...

anak mummy pun dah dapat..dapt surat tawaran lps raya ritu.semua doc dah antar.skang tggl utk bayar yuran & ukur baju.

Nens Collection said...

kakak dh besar dh kan..kejap je dh nk masuk pra..pasni darjah 1..kejap je masa berlalu..;)

belajar rajin2 kakak anis..rindu ngn mulut potpet2 kakak anis ni..jumpa raya haji ye..hehe

aNiS tHe BumbleBee said...

alhamdulillah...cecece! nk masuk skolah dah..nnti kwn dgn budak2 besar..pegi kantin..cewahhh!

Myra Jay said...

Alhamdulillah syukur..

Mesti rasa lega sesangat kan :)

Selamat ber pra-sekolah ye Anis :D

ct cheery said...

haha..ingatkan surat pelah ditunggu. parent memang akan buat apa yg terbaek untuk anak2x..tahniah to delisha..

ct cheery said...

eh,salah owang lak,to anis not delisha..ngeh!!!!

MRS. K said...

wah.. bestnya.. kat putrajaya ni susah nak dapat.. die mmg check betui2 pendapatan somi isteri. my frens ramai yang tak dapat

Shiela Latif said...

Tahniah anis & mama...bukan senag nak masuk pra sekolah tu. Alhamdulillah.

Salina@IbuAqil said...

Tahniah Kakak Anis!!!
Sayu sebak baca tulisan zura ni..
Sekejap je anak2 kita ni dah besar kan dear..
Aqil Naim thn depan 5thn..
Ina msh antar dia ke Tadika yg sama mcm thn ni.. ;)

Masya said...

alhamdulillah.. tahniah.. sy dah tak mengharap sgt sbb anak sy thn dpn baru 5 tahun, cikgu kat sekolah kami daftar tu dah bg tau keutamaan budak umur 6 tahun...

ainnoraini said...

dah beso anak mama dia yee...belajar rajin2 tau..

Aishah Jahirah said...

alhamdulillah dapat apa yg dihajati....moga anis bersemangat belajar kt tmpt baru...:)

maszmadi said...

ih ih takutnye nak antar anak sekolah.. even my Aisha baru 5 thn taun depan, tapi dah pikir memacam pasal dia nak sekolah nnti camner.. huhu

Saya Disini said...

oo nk p sekolah dah ye...selamat belajar dik

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

selamat melangkah ke alam pra- sekolah anis *bakal*.. insyaAllah..
blh aje catchup nnti..
x rugi anto pra-skul blh biasakn diri ngan persekitaran skolah.. heheh
my alya thn dpn dh darjah 1, sekolah yg sma skrg.. ai, blerla dpt tukar ni.. ;-(

Eliss Mie said...

nuha sekolah kat taska uitm jer la sampai lebam. hahaha. sek rendah tu tak tahu lagi nak htr dia kat mana..haishh

Norzie hany said...

Alhamdulillah....Selamat belajar ye syg.

Anamarza Sue said...

alhamdulillah..kalau kat bandar memng susah ya nak masuk PRA

eB said...

anak eB blom lagi la... ngeeeeeeeeee...
baju skolah la tuh yer?... np anis x senyum syg? x mo gi skolah yer? hu3

Izan Ishak said...

tahniah anis... ramai yg kata susah nak dpt tmpt kat pra ni kan. tmptnya sgt2 terhad.

Cahaya Kita said...

tahniah anis... study rajin-rajin tau

ct rahani said...

tahniah anis.. leh rasa suasana sekolah yg sebenarkan.. aidil lak mungkin masih kt tadika lamanya..

- G C - said...

comel la kakak anis pakai uniform

Ibu Amani said...

sudah besar anis ghupenya...dah boleh tolong mama kat dapur lah ni ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...