Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 22, 2012

...Update Pokok Daun Ular Sabah Ku....

Salam..
sejuknye hari nih..
makin liat nak bangun pagi..hehehe..

weken semalam x kemana sgt..
kesihatan tak bape baik.. batuk2 n tanda2 nak demam..
tambah plak hujan~ so, baik duk rumah jer..

okeh.. n3 pemanas di pagi isnin yang sejuk..
nak update pasal tanaman ai kat opis nih..
pokok daun ular sabah a.k.a sabah snake leaf tu..

haaaa... segar bugarkan!
sangat membanggakan pembesarannye.. hek hek hek..

tengok~ banyak dah akarnye..
sonoookkk sangat2.. tak sangka plak bulih tumbuh akar dengan jayanye dalam botol mineral tuh.. hehehe

okeh~ pasu pon dah ade..
kelik ai jugak yang bagi.. keh keh keh..
ai tinggal tanam jer.. hahahaha.. bertuah kan! kan!
semua kelik ai yang sediakan.. kalo x mo tanam jugak tak tahu lah..

tak sabar nak bawa balik pokok nih dan transfer dalam pasu..
harap2 pokok tuh hidup dengan jayanye lah..
korang doakan pokok nih hidup k~

hujung bulan nih kelik ai yang hadiahkan pokok n pasu nih akan berhenti keje dah..
sedihh..:( sebab dia lah geng gosip ai.. ai tanya dia kenapa nak berenti.. dia kata dia dah penat keje dah.. mmg lah umur dia pon dah lebih dari 50 tahun.. tapi fizikal nye masih sihat.. orang cina kan pandai jaga kesihatan..

terasa kehilangan sangat2 bila dia nak berhenti keje.. harap2 pengganti kelik ai nih pon jenis yang best cam kelik ai nih jugak.. huhuhu..
moga pokok nih jadik kenang-kenangan antara ai dan kelik ai tuh.. :)

sekian.. update pasal pokok..


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

12 comments:

Nens Collection said...

duk dlm air jek leh hidup segar gittu..ganah pokok nih..hehe..senang jela nk tanam die ek..

aNiS tHe BumbleBee said...

Kihkih...gudluck ra...!

kalo ai yg tanam,ada harapan semua pokok yg ai tanam tu jadi arwah.mmg tangan panas agaknya.ekeke!

Qaseh Suhaida said...

bestnya dapat tanam pokok2 hijau utk halaman rumah yg sejuk mata memandang

Eliss Mie said...

kira kalau tanam x guna tanah tu boleh hidup gak la yer.

eB said...

cantek dok dlm air tuh. cina nih mmg suker pokok2 yg boh dlm air... hik3 :)

Zura said...

untuk ape pokok tue..??

Daddy Ziyyad said...

unik nama pokok ni...
ni pokok herba/buat ubat ke?
senang betul hidupnya, letak dlm air botol mineral pun tumbuh akar...hehehe

Aishah Jahirah said...

perati daun pokok ni,rasa mcm penah tgk le pulak....pasni tumbuh dalam pasu,mesti membesar dgn subur.

maszmadi said...

moga pokok tu tumbuh dengan jayanya..... ameen...

Papa Mifz said...

kalau tanam kat tanah esok tak hidup maka kekalkan lah pokok tuh dlm botol mineral jer yer...hehe

LYAfrina said...

hehe..moga pokok ni membiak dgn jayanyer

Izan Ishak said...

ohhh...pokok ni senang hidup ye. pasni dah dok dlm pasu mesti membesar ngan jayanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...