Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, October 20, 2012

...Terima Kasih Nuffnang | 3 BE Baru Menari2...

Salam Semua..
Selamat berhujung minggu pada yang cuti..
dan selamat bekerja bagi yang bekerja.. keje rajin2 k~

dah lama x publish n3 hari Sabtu kan~
dulu rajin sebab masuk opis hari sabtu.. sekarang duk rumah memang malas sket nak bukak blog.. bz melayan anak2 dan settlekan keje rumah..

N3 nih pon ai dah draf siap2 semalam..
auto publish jer nih.. saje nak meriahkan hari sabtu anda..

hari ini ai nak kongsikan berita baik..
berita pasal Buffer Earning BE kat blog nih jer pon~

3 BE yang baru sahaja singgah di blog Nafiraa ini..
tapi bukan masuk sekali harung.. 
Alhamdulillah~ Blog Nafiraa nih memang selalu ade BE yang menari2..  walaupon earning untuk BE tuh x de lah gempak cam income korang kan.. tapi income dari BE sentiasa ade..
Alhamdulillah~

Terima kasih buat Nuffnang dan semua Pengiklan sebab sudi pilih blog Nafiraa nih sebagai tempat untuk promosikan barangan/produk/service anda..
terima kasih banyak2..

Terima Kasih jugak pada semua kawan2 blog ai yang sudi singgah dan meriahkan dunia blogging ai.. Terima kasih Korang!! sayang korang!!!

Pada kawan2 yang masih belom ade rezeki mendapat BE..jangan putus asa k~
teruskan usaha anda..:)

kepada adikku nens.. adakah berhasil tektik anda hari tuh?? dia reply dop??

sekian.. n3 pasal BE


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

12 comments:

Delimasari said...

wah sonok2222 BE menari222

aimaniman said...

seonoknyA.. akak dr april be x melekat2 lagi.. sedih la.. dah puas tulis surat cinta kat nuff tp depa buat dek je..

dofollow blog ni

Mr Lonely said...

congrats~

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

mamalieyna said...

tahniah.. haa nak jengok mr nuff kita jugak la.. lama tak jengah..hee~

Atia Adina said...

wah...tahniah...makin murah rezeki

Aishah Jahirah said...

saya ada 2BE...tp satu tu mgkn bila2 masa nk jadi ME dah....Alhamdulillah rezeki kan...:)

Norzie hany said...

Wahhh rezeki tu....tahniah zura.sis singgah klik cik nuff tu ya.

Sharidawati Shahrudin said...

wow terer nya zura :)

semoga terus cemerlang ye. amin

..::..aRe-Na..::.. said...

wow zura ada jgk BE dok menari2 tuh,dr ana neh apa pon x penah merasa tau heheheeeee....smg rezeki mcurah2 tuk zura..amin:-)

eB said...

syg zura jugak.. hik3 :)

Zura said...

wah...tahniah...malas2 nk update pun nuff bg BE kan...

Masya said...

banyaknya...................

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...