Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, May 7, 2013

...Balik Mengundi | PRU 13...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Selasa..
hari nih kepala ai ting tong..ngantuk~
2 hari x cukup tido..huhuhu.

malam gerak balik Terengganu.. jalan jem teruk..huhuhu.. gerak dari Shah Alam kol 10 malam, kol 6.30 pagi baru sampai Terengganu.
sian My Hubby drive sepanjang malam.. ai ade gak terlelap.. ahaks~

oleh kerana kami duduk kawasan mengundi yang berlainan. so, Kami settlekan mengundi di pihak ai dulu. di hari mengundi 05.05.2013 tu ai ke pusat undi pukul 9.00 pagi.. gerak ngan adik ai Nens dan My Ma. 

sampai kat pusat mengundi.. masing2 ikut haluan masing2.. ikut saluran masing2 ler. adik ai, Nens saluran 4.. My Ma saluran 2 dan ai saluran 3.

hehehe.. curik2 snap gambar~
boleh jer kan? ehehehe

ini lah barisan kita!!
boleh tahan jugak panjangnye~

okeh! siap dah mengundi~
sikit jer kena calit. ade yang penuh kuku kena calit.. hehehehe
dakwat tuh memang sampai sekarang masih lagi ade kesan pada kuku.

Mama dah siap.. jom kita balik ngundi kampung papa plak~

sementara menunggu papa cek nama kat bilik gerakan~

Delisha ngan isi minyak bersama2 PEACE dia yang x siap itu.

With My Anis yang manis..

malam selepas pilihan raya, ai ngan mak mertua ai berjaga kat depan TV,
Mak lagi bersemangat, ai dah terlelap 2 kali.. tapi mak masih menten lagi.. 
punye lah semangat Mak mertua ai tuh.

Tahniah lah kepada semua calon yang menang x kira dari parti pembangkang or kerajaan. jalankan tanggung jawab anda sebaik2nye. 

sekian.. kesah balik mengundi.

p/s: terima lah keputusan dengan hati yang terbuka. x perlu lah nak wat demontrasi sana sini. x selesai masalah pon.. lagi tambah masalah!
PEACE.



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

14 comments:

SYANI said...

Barisan untuk orang muda belia cam kita nimemang panjang berjela.. syok tengok barisan warga emas.. pendek je..hahahaha

mama lieyna said...

Syoknye.. meriah org ngundi :-)

Ha a, k.eina pun nunggu result mlm tu, btahan smpai kul1 pg je, pastu tidoo aah, bosan..huu

TeacherAzimah said...

eh setakat ni dah ada ke yg buat rusuhan? harap takdelah kan...seram jer. tak suka arr gaduh2 ni.

Kakzakie said...

Mana tak tertidur-tidur Zura sebab keputusan akhir sampai pagi. Dahsyat!! tak pernah terjadi.

ainnoraini said...

kakain punya kaler biru kat jari tu serupa pakai inai la pulak dibubuhnya...

Atia Adina said...

dengar keputusan pilihanraya macamkan dengar pengumuman raya ... hehehe ... tahun ni semua org sangat bersemangat mengundi

Daddy Ziyyad said...

aik, sikit aja kena calit?? :P

pengsan! 8.5 jam suami awak driving balim kampung..hahaha...dah macam balik raya!

lizz said...

meriah mengundi tahun nikan...delisha sempat lagi...isi minyak yek...

Aine Ainun said...

saya pun beria tunggu result ari2...

erm...
skrg tengah panas, die kate dia, die kate die...kan..
pening bkkak FB..

Myra Jay said...

Sikit je kena calit, myra penuh kat jari kaler biru :)


**Sedih Penang kekal di tangan DAP..sobsob ;)

Eliss Mie said...

kak eliss pergi kul 1 tak yah beratur. masuh terus :p

izan mama mia said...

hihiih... suka tgk gambar ceria

Zura Zue said...

kitenye dakwat ade sikit2 je kat celah kuku...

..::..aRe-Na..::.. said...

Zura..rs beh plk kn blk ngundi hihihi..mcm blk bhri rya kn...skrg x abeh2 lgikkn topik ni...masih ada yg x bpuas ati...haru btuikn...asenya negara dh ok kot kn..aman sentosa dh..mkin mjdi2kn...apapun janji tgungjwb kita dh selesai knnn2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...