Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, May 11, 2013

...OOohhh! Betol Ke Nih?...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Sabtu semua.
Ramai ke yang keje cam ai haini?

mai lah kita ceriakan hari sabtu yang indahlah sangat ini~
hari khamis haitu, ai ade terjumpa satu fakta kat paper BH. 
terkejut Monkey ai baca fakta tu tau~ 
cer tengok nih~

18 Bulan boleh ade LEBIH 1JUTA keturunan!
OMG! *pitam~

cepat betol tikus nih beranak pinak. x bagi can langsung nak berehat kah??
huhuhuhuhu. jangan nanti lagi banyak tikus dari manusia sudah ler~
harap2 tidak lah kan~ goli den~

tapi ai takpe~ kat rumah ai ade HERO~ My hubby ler~ 
jangan sampai nampak kat mata dia ade tikus. kalo nampak memang arwah ler tikus tu di kerjakannye~ dia tangkap pakai ape yang sempat dia capai jer.. selalunye penyapu ai ler jadik mangsa.

bila my hubby ngah bersilat ngan tikus tuh.. ai ngan anak2 pakat2 lari naik atas kerusi sambil jerit2. ai pon tak pasti menjerit untuk tujuan ape~ hahahahaha.
maybe bagi sokongan kat my hubby kot.. 
muahahahaahahha.

ade sekali tuh masa my hubby ngan bersilat ngan tikus dan ai ngan anak2 menjerit atas kerusi, jiran kami yang ngah bersembang kat tepi jalan tergamam tengok suasana rumah kami yang kecoh tuh.. maybe dorang ingat ade pape x baik berlaku kot. 
padahal sesi tangkap tikus jer pon. hahaahahha.

terima kasih abang sebab selalu jadik HERO untuk KAMI.
sayanggggg abang!

sekian.. Citer pasal tikus. ahaks

P/s: korang geli tikus tak?? ai paling geli katak!


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

19 comments:

Izan Ishak said...

oh tidak!!! biar betul... cepat betul ye dia beranak pinak tu.

izan ni semuanya geli. tak kiralah tikus ke katak ke...

umi alya said...

dua2 akak geli..

Tihara said...

pelihara kucing salah satu solusi yg baik bg org yg gemar lah..sbb racun tikus ni bahaya jugak..

ct cheery said...

eee..yurkk..cheery benci tikus..say no to tikus..kihkih

Norlizayati Othman said...

Geli sbb rasa kotor. Tp liza geli gk dgn ular sawa..

Masya said...

gegegege iye ker menakutkanlah....

azi said...

Zura..
dua-dua binatang tu memang akak geli...:)

izan mama mia said...

alamak...sungguh ker ?... tak sanggup nih.... kalau setakat tgk katun tikus oklah..kalau real eeeeeeeeeee goli den

Aine Ainun said...

Geli la...ular lg geliiii

tikut muncrot tu sgt degil,,
teroor la en somi kamu tangkap, kan payah nk tangkap tikus, pakai sangkar pun die degil nk msuk

Cho Zila said...

yangni memang geli.. kalau kita berada sekali dalam biliktu ngan si dia.. memang akak akan terpandang2jer... tak boleh.. takut....

lizz said...

geli tul ngan tikus ni...kemain cepat dier membiak....eeiii

nea lopah said...

den pun goli...hehe

Papa Mifz said...

erk...boleh percaya ke fakta tuh...hehe

shark said...

aku sumer bende geli..
ular tikus pacat lintah lipan..
tak layak masuk fear factor ;p
muaahhahahah...;p

..::..aRe-Na..::.. said...

Huhhh..biaq betuiiii...sejutaaaa.....pensan dgr ha3...
Tikus la pling ana geli lps katak....pnh dlu msuk umh..ana msuk blk x kuar2 dh..smp cik rizal blk kje....ha3...seremmmm. ...sbb dlu masa duk asrama pnh ada kes mber kena gigit ngn tikus kt jari dia smp x mo lps...huuuu....fobia tgk...ha3....

wahida said...

wakakaka...lawak ah ko ni...hubby yg tangkap tikus korang pulak yg menjerit2..kahkahkah...

nak bagi sokongan utk hubby sbb tangkap tikus? x tahan aku baca ayat tu weh...gelak guling2 dah neh...

~aYu~ said...

tak takut tikus.. kalau dia tumpang lalu tu pandang jela. pastu bgtau hubby utk mulakan misi menangkap.. hehe..

Jemah Menjemah said...

mak aiiiiii....dlm ramai2 jemah adanyg penggeli tikus tau. cer teka. tp tikus ni sgt bahaya sebenarnya.

Zura Zue said...

wah...dasat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...