Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 30, 2013

...Delisha Nak Naik Pentas | TBU family Day...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.

Moh lah kita sambung citer pasal Family day.. 
semalam dah tengok Delisha ngan meja kan~
hari nih nak citer pasal dia nak naik pentas plak..

masa dia memula nak naik pentas tuh Kami ngah standby nak naik pentas untuk amik reward my hubby.. bila kami tangkap dia nak gi beratur.. apalagi, mengamuk lah dia.. dia punye melalak.. kecoh satu dewan.. semua tanya nape dia nanges..
mama dia jawab dia nak naik pentas! haru sungguh..

elok naik pentas masa giliran my hubby amik reward trus senyap..
aduhaiiiii.. agak2 lah nak overshadow papa pon~

lepas abes jer acara amik reward.. papa dia biar jer dia nak naik pentas sangat kan~
hambekkkk.

tudiaaaaa.. dia jadik pelakon tambahan atas pentas tuh.
papa dia biar jer dia nak wat ape.. kalo di sekat2kan dia mengamuk lagi haru.

turun naik turun naik~

berehat jap..
tak lama delisha duk main atas pentas, ade 2 3 budak joint skali..
penyampaian hadiah berjalan seperti biasa..
cuma ade pelakon tambahan lah kat situ.. hahaha

kemain lagi dia kan~ bos2 yang sampaikan hadiah tuh redho jer~
hahahahaha

puas dah naik pentas???

dia landing atas lantai.. biar dia.. kasi can~
kalo dia melalak lagi haru kan~ takpe.. biarrrrr~

penat jugak nak handel anak kecik kalo gi majlis2 cam nih kan~ tapi, mana ade pilihan lain.. nak tak nak kena lah bawa skali. tahan jer laaaa..

sekian.. kesah Delisha naik pentas.



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

14 comments:

Atia Adina said...

boleh tahan lasak jugak eh si delisha ni ....

izan mama mia said...

ehe..nasib baik mama yah dia tabah..ehe.. mmg kalau bawa anak pergi majlis..mmg kena siap sedia segala kemungkinan...ehe...cayalah delisya.... comel jer..

Kakzakie said...

Majlis tak berprotokol sangat masih ok lagi Zura. Pentas pun luas tak kacau pun.

Puaslah dia dapat apa yg dia nak. Kalau tak melalak lagi susah:)

azi said...

Zura...
Biarlah kita derita, asalkan anak-anak bahagiakan..he..he..

-gedek! said...

kah kah kah! elok2 je letak jari telunjuk kat atas kepala tu... haha

inazamri said...

aktif delisha ni...keletah dia menghiburkan tu.wah bertuahnya ayah delisha dpt rm2k tu servis 10 thn.bestnya.akak komen kt sini je..tengok entry2 bwh td..merah u..lawa.i like.

wahida said...

hahaha...nak overshadow papa tak tahan tu....kehkeh...

Zarena Heeney said...

kehkehkeh mmg kena banyak bersabar layan anak kecik nie kan

lizz said...

kemain delisha ni yer...anjer-anjer ni...geram auntie nengok keletah dier...sama la ngan sara...

~aYu~ said...

adoi delisha.. penat untie ayu tgk aksi delisha ni. baru tgk gambar je ni. blum live lagi.. mmg penat kan kalau anak lasak camni. wat hal kat event camni.

Aine Ainun said...

nama pun bdak2 kan, mmg x ble nak disekat...layannn jela...=)

εïзmummyHazaεïз said...

hahaha delisha.. budak2 zura.. mane boleh nak sekat :)

LiYa HaNiF :: said...

hahahaha budak2 gtu ler zura..

ehhh budak 2org ni pun suka main air yerk.. jom bebila kita bw diaorg main air kt shah alam hihi

Fifi Nadhrah said...

bagus la delisha ni.. ade keyakinan diri.. tak malu nak naik pentas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...