Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 16, 2013

...Selamat Hari Guru...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis semua.

Hari ini Hari Guru kan??
so, nak jugak wat ucapan untuk Guru2 seluruh Malaysia.

Teristimewa sekali buat cikgu2 yang pernah mengajar ai di..
Sek Keb Rasau Kerteh Bandar B1,
Sek Men Keb Rasau Kerteh B1 (Sek Men Keb Seri Rasau),

Buat Rakan blogger yang berkhidmat sebagai cikgu. yang ai tahu Teacher Azimah jer lah.. mana2 rakan blogger yang jugak cikgu tapi ai tak tahu.. maaf yer. :)
Kalo sudi leh perkenalkan kat komen nanti ek~

dan tak lupa jugak Buat semua insan yang pernah mengajar ai secara tidak langsung~

Jasa dan Budi mu tidak dapat di balas..
semoga Allah Sentiasa memberkati hidup Cikgu2 sekalian.

Terima Kasih jugak buat cikgu2 yang mendidik anak2 ai..
yang tak jemu2 melayan kerenah anak2 kecik.
Terima kasih sangat2!


Rindu plak pada cikgu2 ai..
moga suatu hari nanti dapat berjumpa semula dengan Cikgu2 yang pernah memdidik ai menjadi seorang Insan~

LOVE u cikgu~

sekian.. n3 ucapan hari guru~



 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

9 comments:

izan mama mia said...

selamat hr guru..

Zee Suhaini said...

selamat hari guru..

shark said...

syg cikgu dolu2..
rindu zaman skolah :)

lizz said...

teringat kat cikgu-cikgu kiter time sekolah dolu-dolukan..

Kakzakie said...

Ramai cikgu balik penuh bonet kereta hari ini Zura. hadiah anak-anak murid dan mak-ayah murid mereka:)

nea lopah said...

indah nya zaman persekolahan kita dulu kan?

Fifi Nadhrah said...

entry hari guru fifi petang2 sikit.. auto published.. hahaha..

Cinta Misteri said...

ramai kwn2 CiM bergelar cikgu...
eringat jg waktu sek dulu...huhuhu

Sharidawati Shahrudin said...

hehe sha terlupa nak buat entry hari guru semalam.. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...