Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, June 25, 2014

...Kerana Setem Giant Saya Mendapat Kawan Baru...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Rabu.
Senyum lah.. Senyum itu kan sedekah yang paling mudah..:)

Okehh.. haini x boleh layan WW.. ade bende nak gebang pagi neh.. heheehhe.
haini nak citer pasal setem giant. hehehehe. Alhamdulillah.. pengumpulan setem giant masih berjalan dengan jayanye.. 

nak di jadikan cerita.. minggu lepas i dapat satu email.. dari insan yang tidak dikenali.

ini emailnye..
ingatkan kawan2 blog yang email.. tapi x kenal plak yang mana satu.
bila i tanya dia tuan blog mana?
nih jawapan beliau..

skali bukan blogger..hehehe.
memang saje2 carik info pasal orang yang mencarik setem giant nih.
skali pulak kuar n3 buat muka kesian mintak setem giant kan!
kena sangat lah tuh.. rezeki i.. hehehehe

Alhamdulillah.. selamat sampai dah petang semalam.
tersengeh2 i sambil bukak surat neh.. hek hek hek hek.

Tadaaaaaaa.. 11 keping setem giant berada di genggaman!!
terus kenyit2 mata kat Cinta..*tetiba! hahaahha

sedikit nota dari pengirimnye.
Terima Kasih Aida.. 

dan ini pulak bilangan terkini setem giant.
lagi beberapa hari jer nak masuk bulan 7 neh.. perlu bekerjaShopping lebih keras lagi neh. dapat lagi sebilah pisau pon jadik lah.. hahahaha.. Cinta kata, pisau ke 2 neh dia yang punye.. huhuhuhu. 

Buat Aida..
Terima kasih yer sebab sudi ofer setem giant tu pada Zura.
tak sangka sangat2 boleh dapat setem dari kawan bukan blogger.
Salam perkenalan dari Zura buat Aida.
semoga lepas nih boleh terus bersahabat dengan Aida.
Terima kasih sekali lagi Aida..:)

Sekian.. kesah setem giant.

P/s: X sangka kan~ kalo dah rezeki.. kawan yang x pernah jumpa pon sudi menderma setem giant nih.. :) Alhamdulillah~

P/s: Siapa lagi nak tolong tambah setem i??? *buat muka kesian lagi neh~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

Zee Suhaini said...

betol2 rezeki zura..

kita takleh nak tolong sebab tak soping giant..heheee..mahal ler barang situ.. :(

Fifi Nadhrah said...

alhamdulillah.. terjalin ukhwah.. saye ade 2 ni kak..

norhidana miswan said...

waaaa bestnyer.... takpe akak tunggu ko dik utk kite rewang masak sama2 ngn pisau mastercep tu ek...

Sura Mohd said...

alhamdulillah..rezeki zura tu..dpt stem dpt kawan..:)

Daddy Ziyyad said...

Ini memang betul2 rezeki dtg bergolek! :)

Kakzakie said...

Kakak punya dah redeem dah zura. Kakak ambil pisau yg utk chopping daging. Kena 60 setem dan bayar RM10.90 sen. Sekarang kakak ada baki 12 keping setem lagi. Tapi macam dah tak ada masa lagi sebab dah hujung bulan dah...

sue zainun said...

kite xde setem tapi tapi kita nak gambar sotkabar piala dunia tu?cane eh?muahahaha..email leh ke?

Kakzakie said...

eh... sorry zura bukan tambah 10.90 tapi 9.90 sen..

maszmadi muhamad said...

alhamdulillah, sambil kumpul setem, boleh kumpul kawan...

Masya said...

memang bebtl rerzeki zuralah tu kan... mesi terharu sgt klu sempat kumpul nnt.

BUNDA a.k.a KN said...

Alhamdulillah...setem punya pasal terjalin ukhuwah....

eB said...

eB ada 3. camno nak bagi. x sempat nak gi pops la zura.

::NureeN:: said...

Rezqi kan.. org kasi kita terima ngan tgn yg terbuka hehehhe..
nureen jarang g giant
ri dpt gak masa beli almari n bg jer member.. dia dok kumpul hehhee

uncle gedek said...

dah lama tak terima surat macam tu...

:)

Nora Karim said...

Wah.. untungnya... hehehe rezeki tu...

Miss Boo said...

Syukur alhamdulillah dah rezeki Allah nak tlgkn. Saya ada jg setem 2 tp nak bgi mmg xsempat dah kan... hehee

Tihara said...

aida ada fb tak?
terjalin ikatan ukhuwah
murah rezeki kan zura :)

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah. Rezeki ☺

hainom OKje said...

Moga murahlah rezeki both of you...
Itulah namanya rezekikan Zura.... Kalau Allah nak bagi tu dlm bentuk apa pun boleh...

Myra Jay said...

Wahhh menarik..
Ok pasni klau dapat myra pas kat zura, sebab sama gak xtau nak buat apa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...