Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, June 16, 2014

...Projek Rahsia Sempena Hari Bapa...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam hari Isnin.
Mula kan minggu ini dengan aura yang positif!

Selamat Hari Bapa buat Ayahanda tersayang.. Usof Bin Mamat. Ayahanda mertua Setapa bin Ismail dan Papa kepada anak2ku. Terima kasih atas segala pengorbanan bapa2 semua.

Sempena Hari Bapa semalam.. i ngan anak2 buat projek rahsia petang sabtu tuh.
kebetulan Cinta kena OT hari Sabtu haitu. sedan elok lah i ngan anak2 buat projek masa tuh. Masa kat opis hari sabtu hari tu, i dah siapkan sekeping kad hari bapa.. print n tampal2 jer.. hiasan2 lain semua buat sama2 ngan anak2.

Tadaaaaa... hehehehe.
muka depan kad..kikiki *kreatifketidokk??
bagi My Anis tulis sendirik ucapannye pada papa.
kata hari bapa.. anak2 lah kena bagi ucapan khennnn. hehehehe

Ucapan Delisha di bantu oleh Mama.
ahaks~ maklumlah.. x pandai tulis lagi. conteng2 pandai lah.

umpan buku dan pen.
x mo bagi dia mintak nak conteng kad tuh.
hehehehe.

Auwwww.. suwit sangat!!! Gambar mama pon nak jugak tempek.
hahahahahaha.. baru ler adil.. kekeke.

Ucapan dari anak2 untuk papanye.
Selamat Hari bapa papa~
Sayanggg papa!

 

Siapp!!! haruslah posing dulu dengan kadnyee kan!
Kad teristimewa buat papa mereka~

upah untuk diri sendiri setelah projek rahsia berjaya dia siapkan!
Kakak Anis bajer mamanye makan aiskrem jugak. mekasih kakak~
hehehehehe.

Sekian.. n3 projek Rahsia di hari sabtu.

p/s: Selamat Hari bapa buat semua bapa2 di Malaysia~


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

NzA said...

so sweet...kadnya pn sgt2 sweet...

hainom OKje said...

Alolo.....lomatiknya....sure cinta suka ni.......hehe...Zura takkan kad aje...tak dok ke masak faveret cinta? Katanya CINTA hehe....
okje sehelai kertas pun tak dok zura.....hehe..

Sura Mohd said...

sweet betul zura anak beranak...rajinnya zura ni..
zaman anak2 semua kecik2 rajin jugak sambut hari bapa..sekarang ni dah malas..:)

ct cheery said...

sweetnyer anak-anak papa ni..haha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alololo....so suweet :)

Masya said...

rajin betul kak buat kad utk ayah... selamat hari bapa...

maszmadi said...

sweetnyer... mesti papa seronok dapat kad tu kan...

Ayu Ayunie said...

alololo.. kreatifnya kad tu. sweet sgt..

Kakzakie said...

Rajin dan kreatif betullah Zura ni tau. Anak-anak pun ikut sepakat ye:)

Atia Adina said...

bagusnya lah ra...untung ler hubby dapat kad :)

norhidana miswan said...

alololo suweetnyer dik oi....

kausar said...

aloooo sweet sgt. seb baik anak pun sporting :)

babYpose said...

sweetnya nafira, kretif, ada foto lagi, tersentuh hati penerima ni..

Daddy Ziyyad said...

Sweet!

Mesti papa terharu kan..
Simpan baik2 kad tu...lagi 20 tahun tgk balik...mesti sebak + gembira tgk

umi alya said...

Sweetnya zura n anak2, betul2 kreatif..

LYAfrina said...

hihi.. tu la.. nak jugak tu mama dia,,

sweetnyer.. lya xde buat apa2 pon fain.. tp asya ada ambik kertas n buat sdri kad tu.. kelakar pon ada baca apa ntah y ditulis tu

Zasillah Ariffin said...

mesti papanya tidur sambil senyum ni..hihihi

sweet nya mama ngan anak2 nih..bertuah papanya :)

eB said...

sweetnya. bertuah papa.... kami x buat pn untuk shah tahun nih... hu3

Cho Zila said...

sweetnyr... memang bahagialah si ayah menerimanyer...

Fiza Rahman said...

Bestnya. Kretif tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...