Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, June 5, 2014

...Selamat Bertunang Adik Na...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.

Lemau sangat hari ini rasanye.
Mood pon x bape baik. Baru jer lepas meng'Hangin' Kat opis neh!
sebabnye asik nak buat keje orang jer.. keje sendirik x siap.
kang dah kena hangin 1 opis.. boleh pulak buat sendirik keje masing2. heh!

Okeh.. bagi meredakan kepanasan hati..
moh kita layan gambar2 di majlis pertunangan Adik i.
kita mulakan dengan Majlis pertunangan adik i, Adik Na.
berlangsung pada hari sabtu 31 May 2014 pukul 8.30malam (lepas Isyak)

Selamat Bertunang Adik Na..
Semoga ikatan pertunangan ini kekal hingga ke jinjang pelamin.
Amin~


Tetamu yang Hadir.
Wakil pihak perempuan adalah ketua blok kami.
pakai baju putih tuh.. dari zaman i bertunang lagi pakcik tu lah yang jadik wakil sampai lah ke Majlis Adik Na. 

Dari sisi pelamin~
5 hantaran dari pihak lelaki di balas 7 hantaran dari pihak pompuan.


acara menyarung cincin.
setelah semua perbincangan sudah dipersetujui.
cincin di sarung oleh Ibu petunang lelaki..keh keh keh.

Cantekkan adik i.. macam kakak nye jugak.
hahahahahhaha*statmentmintakpelempang!

lepas semua tetamu dah gerak ke meja jamuan..
acara bergambar pon bermulaaa.
Adik Na & My Ma.
sian Ma.. nampak kepenatan dah.. xtvt penuh sangat di kala anak2 semua balik kampung.
takpe Ma.. Anak last dah neh.. kena majlis besar2an sket.. lepas nih x de dah majlis kahwen anak.. heheehhe

Nens.. Adik Na.. Azie (adik ipar)
Jangan di cari di mana i.. i jadik orang kuat dapur malam tuh.
tolong orang dapur settlekan makanan jamuan. My Ma kan orang penting malam tu, jadiknye.. i lah kena amik alih tugasnye.. hehehe

inilah petunang2 itu.. hehehe

Tahniah buat adik berdua.
walaupon baru jer kenal hati budi.. tapi kakak sentiasa doakan yang terbaik buat adik2 nye. sentiasa jaga diri okeh!

Candid! tq Cinta sebab tolong snapkan gambar untuk dinda..:)

okeh lah.. stop sini dulu lah.. x larat dah nak upload gambar.
Majlis pertunangan sepupu i akan menyusul kemudian k~

Sekian.. Kesah Majlis Pertunangan Adik Na.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

11 comments:

lizz said...

waa...comey2...moga dedua ni dapat disatukan dan bahagia hingga kesyurga..
mana gambo tuan blognyer nih...hehe...suka theme kalernyer sweet sangat....

SYANI said...

Suka majlis bertunang sebab dapat banyak menda makan...hehehehe

Zee Suhaini said...

sama comel sama padan zura..
tahniah buat dik na..moga sampai ke jinjang pelamin..

Masya said...

tahniah adik zura yg bongsu yer yg bertunang ni.. moga berkekalan hingga kawin yer.. moga bahagia selamanya...

Sura Mohd said...

sama cantik..sama padan..
sukanya tengok...gojes cam kakaknya jugak..hehe..:)

LYAfrina said...

ALHAMDULILLAH..
Tahniah buat adik na.. dh selamat mjadi tunangan org pon dia.. smoga hubungan ini diberkati n selamat hingga ke ikatan halal.. amin

Zasillah Ariffin said...

tahniah adik na...memang cantik manis adik na ni... beruntung petunang adik na tu..mama pon cantik manis orang nya :)

tahniah ya semmoga berkekalan hingga selamanya. Amiiinnnn.

mamaarifakeem said...

Tahniah adik na... cantik... :-)
Moga cepat naik pelamin kawin pula..amin...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Tahniah Adik Na..semoga segala urusan selepas ni dipermudahkan :)

hainom OKje said...

Selamat bertunang Na.....
Betullah zura...Manis adik zura ni macam kakaknya jugak ...
Bilu yeh temanya.....

hainom OKje said...

Selamat bertunang Na.....
Betullah zura...Manis adik zura ni macam kakaknya jugak ...
Bilu yeh temanya.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...