Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, September 22, 2014

...Meriahnye | Alhamdulillah...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Isnin.
Cuba untuk mulakan minggu ini dengan aura yang positif. :)

Salah satu bende yang positig hari i hari ini adalah bila buka akaun Nuffnang.

Auwwww.. meriahnye iklan CPUV yang melekat.
Alhamdulillah~
2 minggu lepas tinggal seketul jer CPUV.
haini bukak! tadaaaaa... meliahhhh sangat.
hehhehehe.

Terus semangat nak menulis blog di pagi yang sibuk ini.
alaaa.. tulis simple2 jer pon khennn. 
asal ade bende nak kongsi pagi nih.

Korang punye iklan ok??
meriah jugak??? minggu lepas ade nampak kawan blog wat n3 pasal iklan CPUV yang meriah jugak. Maknanye memang minggu lepas ramai yang dapat banyak iklan CPUV lah yer.
Tahniah buat semua k~

ok.. itu jer nak gebang pagi2 nih. 
nak sambung wat keje jap.. sambil2 jalan2 kt umah korang.
keje rajin2 semua..
tatatititutuuuu..

Sekian.. kesah iklan CPUV.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

12 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

hamboiii.. mmg meriah tu....

Fiza Rahman said...

Perghhhh...bertingkek2 tu. Tahniah zura ☺

lieyalatif said...

WOW MERIAHNYE zura.....ini betul2 boleh diriakkan ni hahaahaha...ape lagi pulun laa update blog...rugi wooooo..byk tu nuffnang bagi....alhamdulillah rezeki kan....tgk entry zura ni laju2 cek nuffnang lieya plak ...ade 4 cpuv ....ok la tu kan...terus berkobar2 update secara marathon mingguni hahahaahahah.....nampak tak dasar harapkan iklan tu ahahahahaahah

Kakzakie said...

Oh.. betullah meriah sungguh ni Zura. Ini yg makin gigih nak berblog ni ye Zura. Bergolek-golek dia datang nak bagi rezeki Zura:)

Rinna said...

Alhamdullillah rezeki tuh.. meriah dpt byk..hehehe..

εïзmummyHazaεïз said...

Meriah... Nuffnang xberapa sayang haza. Kikiki

siti alfakhishah aman said...

kite punya meriah jugak.. tapi duit nye je tak meriah mcm akak punya.. hehe

Daddy Ziyyad said...

Rezeki tuuuu..alhamdullilah...
saya dah lama tak check nuffnang saya

LYAfrina said...

alhamdulillah
rezeki zura anak berank
bertingkek-tingkek tu

NzA said...

rezeki2x.......mmg meriah. Motivasi tu

hainom OKje said...

Zura...okje tak kisah le meriah ke tidak.... tp geram tengok jumlah tu....masyukkkkk hehe

Myra Jay said...

Tahniah! Tahniah!
Memang meriah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...