Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, September 3, 2014

...Sebelom Dan Selepas | Menunjuk2 IC...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Selasa.
Semoga Hari ini lebih baik dari Semalam.. Amin~

Haaaa... Hari nih nak tempek gambar untuk kenang2an. hehehe.
nak tempek gambar sebelom dan selepas tukar IC a.k.a Kad pengenalan.

Sebelom Tukar..

Auwwwww.. kiutnyeee! muahahahahahaha
*statmentmintakpelempang!
tetiba rasa tak sanggup plak nak tempek gambar nih kat blog. kakaka
tapi pikirkan kenangan masa depan. terpaksalah tempek jugak. hahaha

kira ok lagi lah kan.. IC nih dah lama dh.. memang dh tahap wajib tukar dh pon.
dah terkoyak2 dah plastik depan IC tuh.
IC i nih kira ok lah lahhhh..
cer tengok cinta punye IC lama.. jangan terkujat!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tadaaaaaaa! ko mampu??? muahahahahahaha
Rakyat Malaysia paling menjimatkan kerajaan.. IC dah hilang gambar pon x mo tukar lagi. muahahahahhahaha. kesiannnnnn! 

IC Cinta nih mungkin yang paling legend kot kat Malaysia nih.
bulih masuk buku rekod dunia mungkin. hehehee..*Ampunbanggg!

Selepas tukar IC Baru..

Tadaaaaa... gojes ke tidokkkkk???
semenggah lah sikit kannn! nampak lah macam matang sket. kakakaka.

Cinta punyeeee.. hensem kan! kan! kan!
ini baru IC Malasia bang.. tadi IC negara lain. x de gambo~
ahaks.

hehehhehe.. itu jer nak share haini. sekadar kenang2an masa akan datang.
boleh tunjuk kat cucu cicit nanti.. "Ini lah gambar nenek masa mudamudi"
kakakakakakakkakakakakakaka.

Sekian.. n3 tempek gambar IC.




 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

19 comments:

norhidana miswan said...

akak tak buat ic baru lg dik non... ntah bile lah nk tukar... kan dh dsr mls kan mcm2 alasan hehehe

ic sebelum tuh mmg mcm budak2 tadika heheheh... en cinta lg melampo kalu nk berurusan msti org pelik ni gambar org ke antu heheheh

Sal Bee Yah said...

alolo comelnya ic lama akak..hehe

ingat ic tu akak saja censored, rupanya dah hilang gambar.bahaya tu nasib baik tak jadi pape. :)

kakyon said...

comelnya gmbr ic lama..

Tihara said...

tantek nya ic baru dia :)

Atia Adina said...

ish...rasa macam nak tukar ic gak la

Kakzakie said...

Melampau betullah en Nafi punya sampai dah hilang gambar haha... simpan kat manalah tu Zura (maaf dik - memang tak pernah jumpa)

IC baru cantik kan Zura. Kakak dah buat juga sebelum puasa tempohari.

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..yg paling melampau IC lama suami tu..muka hilang!! hahaha...boleh ke buat urusan bank/ etc dulu bila bagi IC tu?

errrr...saya pun tak tukar2 lagi IC saya..hahaha

LYAfrina said...

haha..dasyat..
smpai xde rupa dah..

happy belated birth buat cinta hati zura,,,

Sura Mohd said...

ic yg baru tu memang nampak zura sangat gojes..cun..auww..:)

Zee Suhaini said...

zura, zee ada simpan yang memula buat mykad dulu.yang itam putih tuh..hahahaa..lagi rare..

biler belek2 gambar lama memang kelakar kan??

tiga lalat said...

Salam. Hee sungguh klasik ic lama begitu.

lieyalatif said...

sumpah gojes zura pic ic tu....yg baru tu laaa....yg lame tu mcm ala2 budak sekolah yg sgt innocent dan baik hahaahahahaah...

kalo tgk lieya punye lagi kelako zura....serius dah mcm ape dah.... tukar yg baru ni semengah sikit tapi syg tak sbb tu mase tgh tembam...rase mcm gatal jek nak buat baru muke dah slim sikit ni hahaahahaha....dasar kan!

hainom OKje said...

Kehkehkeh...... mmg tak patut betul si Cinta ni tau...ada ke tahan tak bermuka hehe

Mmg gojes Zura...yg lama tu nampak budak sangat...pas tu macam masam jer takut mak hehe

maszmadi muhamad said...

oho, x tukar lagi ic baru..... huhu

erm, happy belated birthday to cinta zura ye.....

Zura Tahir said...

mmg ramai lelaki i.c dia rosak...tp smpai hilang muke..hikhik

εïзmummyHazaεïз said...

Ooo sadis ic lama cik abang zura.kikiki. ape2 pon ic baru zura sgt gorgeous! Mek pon rasa nak tuko ic

NzA said...

he3x....tergelak akak tgk ic cik abe zura yg lama tu,..
Alhamdulillah, akak ank beranak dh tukar yg baru sejak diperkenalkan.....

Myra Jay said...

Wahhh!! cun cun... :)

IC myra still yg lama lg..
Warna biru pun dah nak jadi kelabu asap ha..heheee

ct cheery said...

hahaha..oklah..sampai jugak seru nak tukar kan sis..? kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...