Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, September 15, 2014

...Rabbit Kata Nya...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Isnin.
entah kenapa lemau sangat haini. aduhaiiii

semangat.. tolong lah datang.. please.
cubaan untuk menarik semangat yang telah bercuti di rumah.
Layan lah Pic anakda Delisha nih.

Rabbit Katanye.. hahaha

Plastik giant yang selalu menjadik mangsa budak berdua.. 
selalunye dorang mintak papa dia buatkan belon. tetiba kali nih suh papa dia buatkan telinga Rabbit. nasib lah giant x caj harga plastik2 tuh.
Sabor jer lah.

Sekian.. n3 orang lemau.





 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

18 comments:

Zee Suhaini said...

amboiii entri lemau sangat ni zura..nape tak amik cuti jer??

ada jer akal bebudak ni..sempat lagi pikir tu..hehehee

MG schmidt said...

alaalaaaaa....
comel!
sel2 otak dia sdg berhubung ni :)

Nafira usof said...

Zee.. Suami x cuti.. kalo amik cuti pon x de xtvt gak.. hehehe.. tapi memang x de mood nak keje..huhuhu

Petak Bunga said...

x bolh fikir, plastik berbelah ke?

LYAfrina said...

hahah..mmg jd mcm telinga rabbit dah

babYpose said...

tula macam mana bole jadi terbelah tu, tomeiinya dia:)

Fifi Nadhrah said...

kak jangan lemaulemau.. nak balik dah ni..
tapi cemane plastik tu boleh jadi macam tu?

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Comel le rabbit ni... auntie nak tolak je troly tu bawa balik dengan rabbit tu :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Comel le rabbit ni... auntie nak tolak je troly tu bawa balik dengan rabbit tu :)

Bunda a.k.a KN said...

Budak2...kadang2 datang kreatifnya tu menjadi jugakkan..
Layan jer lah...

Ibu Fahim said...

Alhamdulillah...anak-anak yang cerdik...hehhhe...

siti alfakhishah aman said...

ciutnye dy..
em kite pon keje jugak.. lemau..

aLyNnZ said...

hihi..kiut lar

hainom OKje said...

Tak pernah pulak jumpa plastik cabang dua gini....ada yeh.....
Biar betul Zura....

Myra Jay said...

Rabbit comel kekdahnya ni ;)

Fiza Rahman said...

Rabbit yg comel. Kretif tu.

Masya said...

Hahahaha... Ade je akalnya.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Comel sgt delisha! Rabbit yg super cute.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...