Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, September 11, 2014

...Selamat Hari Lahir Adikku...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Khamis.
Senyumlah.. Senyumkan sedekah yang paling mudah..:)

Hari ini.. 11.09.2014, hari istimewa buat adik i.
Satu2nye adik lelaki i.

Mohd Sukri Bin Usof..
Selamat Hari Ulangtahun kelahiran.
Semoga semua doa dan impian kamu akan menjadik kenyataan.

Semoga sentiasa di murahkan rezeki dan di berikan kesihatan yang baik.

Semoga sentiasa bahagia bersama2 insan yang disayang.

Semoga menjadik suami yang bertanggung jawab.
Ingatlah.. kamu adalah ketua keluarga.. tak kira ape jua alasan kamu.

Kamu juga harapan keluarga.
satu2nye anak lelaki Ma dengan Ayah yang ade.
Kamu juga harapan kakak2 kamu.. sebab itu lah Allah pindahkan Kamu dekat dengan Ma dan Ayah. Semoga menjadik anak yang soleh.

Doa kakakmu sentiasa mengiringi perjalanan hidup mu.
InsyaAllah.

Ucapan Akhir dari kakakmu.. Jangan asik tukar kete n motor jer. sila buat perancangan beli rumah pulak okey~ :P

Sekian.. Ucapan hari lahir.

P/s: syahdu X ?? syahdu X??


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

11 comments:

babYpose said...

moga diberkati selalu, bahagia dunia akhirat, cantik isterinya :)

Kakzakie said...

Selamat ulangtahun kelahiran dik. Ingat pesan kakak Zura ni. Rumah kena ada bila dah berkeluarga..

eira eixora said...

happy birthday

inazamri said...

selamat hari kelahiran utk adik.tacing akak bila baca pesanan si kakaknye ni

Mama Myja said...

selamat hari lahir. hehehe


CABARAN HARI KE-11

hainom OKje said...

Hepy Bezday Suk...eh tetiba mcm dah kenal lama haha...
Semoga doa dan ucapan zura tu akan dimakbulkan Allah.....
Yang lelaki ni kulit tak putih pulak mcm Zura yer

Miz Eija said...

selamat hari lahir buat adik kak nafira... semoga panjang umur dan diberikan nikmat kesihatan yang berpanjangan :)

Tihara said...

selamat hari lahir
yang ni ada iras zura :)

lieyalatif said...

auww ade special entry tu adik tersayang....heheheh baik betul kakak nieh.....

amboiii ade hobi tukar motor tukar kereta ke zura.... heheehh dah name lelaki kan ...tu laa minat die...takpe2 asalkan jgn tukar2 awek or bini ekekekekekeekek....

selamat hari lahir buat adik zura yg hensem nie...moga sentiasa dlm rahmat Allah taala dan sihat2 selalu...sila belanje kakak awak mkn sebab die dah bagi satu entry khas ni sempena besdey ekekeekekek

Fizalinolie said...

Selamat hari lahir buat adik zura. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat :)

Eliss Mie said...

selamat hari lahir..semoga cepat2 timang baby..blom ada lagi kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...