Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 2, 2010

...Ai Plak Yang Takut!!...

orang lain nak beranak!
orang lain yang terlebih nebes!!
huhuhuhu

adik ai YM ai tadi..masa kat opis..
katanye mungkin air ketuban dah pecah..dh turun air dh..
WHAT??? biar betol nih..ai menggelabah!!!

ai: sekarang nih sakit x???

adik : x sakit pon lagi~

ai : x de rasa sakit langsungg ke???

adik : x de~~ kalo ajak gi soping boleh lagi nih~


astaga!! sempat lagi!!!! dah nak beranak pon sempat lagi pikir nak soping!!!

masa tuh adik ai kat opis ..ngah tunggu hubby dia amik gi spital.. sempat lah dia YM ai..
nak tanya pengalaman ai...tapi ai x dapat nak membantu..

sebab nye..masa bersalinkan My Anis..
ai masuk ke labour room dalam keadaan sihat walafiat.. x de air ketuban pecah ke..ape ke..
hanya ai di paksa bersalin kerana ade masalah tekanan darah tinggi!!

seram woooo... ni ai ngah gelabah sebab adik ai mungkin kena tahan di wad!!
kalo ikut kan due date dia.. akhir bulan nih!!
tapi kalo Allah dah tentukan malam nih ai dapat anak buah..
alhamdulillah!

semoga Allah permudahkan urusan adik ai
korang sama2 doakan utk keselamatan adik ai yek!!

sekian.. n3 menggelabah!!

6 comments:

chugie said...

heheh..dont worry k, doa banyak2.. kalau awk gelabah, nnti adik lg gelabah.. relax n beri die semangat tau!

congrats to ur sis!

|| NaFiRaa || said...

chugie..

tu laa... sis dah try dh x mo gelabah.. dh kaber2 dah ngan dia.. cuba jugak x mo citer bende yang takut2 kat dia..harap2 selamat semuanye..

mekasih!!

pak long said...

salam buat nafiraa..
lain org lain cara dia merasakan saat melahirkan anak...

|| NaFiRaa || said...

pak long...
w'salam pak long,
betol tuh!! harap2 di permudahkan lah urusan adik saya tu..aminnn!

dbalkis said...

slamat mendapat anak sedara..

anda diTAG..sila2kan melawat tempat saya ye :-)

aNiS tHe BumbleBee said...

fuh...fuh...fuh....kena ingat latihan penapasan tu..hihihi..well..tahniah...anis nk dpt kezen uiiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...