Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 2, 2010

...Merempit lagi...


Pagi ini ai merempit lagi ngan laki ai u!!!
sebab nye.. kete masih lagi x ok.. so kena hantar balik ke workshop!!
kata dorang.. kalo still x ok.. dorang kena tukar gear box baru!!
haihhhh... dh kali ke tiga hantar nih~ sian lah ke ai... takut nak merempit nih!!!

ade yang dah tau pasal ai eksiden kat jalan motor ari tuh kan..
kalo x tau leh lah baca citer tu balik kat SINI..

so.. ai terpaksa lah jugak merempit!!
sepanjang2 jalan tu ai asik pejam mata jek..sebab takut..
kalo bukak mata jek.. mula lah ai nak bersilat atas motor tuh..huhuhu..
hubby ai potong kete jek ai bersilat.. lori lalu tepi jek ai bersilat!
takutttttttttt!!!!huhuhu...

setiap kali bersilat..perut hubby ai lah jadik mangsa..
kena cakau ngan ai!!!muahahahahah
sian hubby ai.. nasib baik dia dah biasa dh kena cakau~
hakhakhak!


bukan motor hubby ai

seram ar nak naik motor... seb baik motor hubby ai tuh x leh bawak laju2..
cuba kalo motor dia tuh motor kuasa tinggi..
x sanggup den nak naik motor gi keje..
sanggup lagi ai naik komuter yang penuh sesak tuh!!!

harap2 cepat lah siap kete ai tuh!!
sian hubby ai.. balik keje malam hantar ai gi keje plak..
harap jugak.. lepas nih x yah dah nak hantar2 lagi...
penatlaaaaa...

sekian...n3 kena merempit lagi...

p/s: sape gi keje nek motor?? korang rasa cam ner bila gi keje nek motor?? takut x??

5 comments:

M a W a D D a H said...

memng tiap2 ari saya merempit jer merentasi panas dn ujan...sbb tu dah itam..huhu

Siti said...

hehehe..ct kdg2 seriau gak kalau naik motor ngan papa especially time ciluk2 tu.
siti pernah mintak ngan papa nam bwk motor gi opis sebab tak tahan jem, tapi papa tak bagi..risau dia..bahaya..

M!Er4N said...

sekali sekala xpe merempit..huhuhu

sy just nk promote kaspersky antivirus 2010..lesen key 300 ari..hrga rm20 je..limited ni..kalau nk inform ek..

017-9871755
mieran_87@yahoo.com.my

mamaaerish : said...

eb pn sesekali merempit gak sbb lambat... kang merah lagi... hik3... sanggup tuh bonceng en hubby... ;p

tapi seram gak la kengkadang.... alhamdulillah balik naik kete... kalo x ... sakitnyer pinggangku... hu3

aNiS tHe BumbleBee said...

ayuii..takut naik moto...sama takut dgn naik kapai terobang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...