Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 23, 2010

...Buffer Earning Yang ke 3...


alhamdulillah~
sangkut lagi satu Buff earning~
dalam ngah2 trafik ke blog merudum akibat kerosakkan lappy ai baru2 nih.. sangkut jugak 1 BE kat blog ini... kali ini ehsan dari HP plak.. syukur sgt~

ini semua berkat kerajinan korang terjah blog ai nih..
mekasih yek!!! tanpa korang semua.. sunyi sepi lah blog ai nih~

terima kasih jugak pada NUFFNANG, DIGI dan HP sebab bermurah hati untuk sumbangkan BE buat ai yang masih baru ini...

cayang u all sume!!!

sekian..

10 comments:

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

Takniah sis...dah rezeki tuh sis hehe walaupun lappy rosak aritu hehehe :]

kali nie lappy Bie plak wat hal asik berkelip2..tak henti2 lappy main mata hahaha :]

M a W a D D a H said...

bestnye dapat buffer earning..cmner tu leh dapat kak..huhu...n akak ditagged..jemput la ke blog sye.. :)

soffya cik bulan said...

bestnya dapt buff aerning...:)

|| NaFiRaa || said...

Bie..
haah.. rezeki sis..

mmg geram kalo lappy buat hal kan~

|| NaFiRaa || said...

mawaddah...
hehehehe.. mmg sonok kalo dapat BE.. rasa puas jek... blog kena slalu aktif.. cepat dapat BE.. sis pon baru nak belajar gak nih..

|| NaFiRaa || said...

soffya..
hehehehe..rezeki..:)

Ad said...

wa ra...bestnya...akak tak pernah dapat pun...huhuhuhuhuhu

aNiS tHe BumbleBee said...

fulamak...cayalah!! congrats2!

|| NaFiRaa || said...

Ad..
kena usaha lebih gigih lagi.. ra pon baru jek dapat nih~

|| NaFiRaa || said...

anis..
heheehhe.. rezeki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...