Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, April 7, 2010

...Kejadian Di dalam Lif...


tadaaaaaa... kami in yellow plak!!!
sweet kan?? muahahaha..

weken hari tu.. kami sume gi jalan2 carik pasal kat alam sentral sebab nak hantar laptop ku yang buat hal tu... kedai komputer yang kami nak hantar laptop tuh duk tingkat 3..
oleh kerana masing2 kemalasan nak naik eskelator yang rosak kat tingkat 2 tuh..maka kami pun dengan kemalasan tahap gaban pon nek lah lif...


kete plak parking B3... org dalam lif adalah agak ramai..
hubby ai duk jauh dr ai ngan my anis.. kami berdua duk dekat ngan butang lif..
my anis kalo dalam lif memang itu lah keje dia.. menekan butang lif..
ai dah cuak dah layan my anis menekan butang lif tuh.. menjerit2 dia dalam lif tuh.. dah lah org ramai...

nak di jadikan cerita!!!!!!
sampai tingkat bape entah.. ade seorang lelaki bersama isterinya yang sedang dukung anak..nak masuk lah dalam lif tuh...yang si lelaki tuh pakai tongkat..


lebih kurang cam nih tongkat dia.. lelaki tuh x de lah tua sgt..tua sikit lah dr my hubby..
mungkin dia bertongkat sebab sakit kot..kot laaa... ai pon x pasti..

sedang elok lelaki tu bersama isterinye masuk dalam lif..
My anis boleh beramah mesra plak!!!!

"ATOK!!!!!" dia jerit!!!

astaga!!! anak aku!!! cakap dalam hati

dia panggil lelaki tuh ATOK ko!!!!

dan2 tu jugak ai rasa nak pengsan..
isteri lelaki tu gelak jek!!! ai plak cuak dah!!!org plak ramai dalam lif.. x tahu nak buat muka macam mana!!!lepas tu di boleh menyembang ngan ai pasal "ATOK" tu..
ai iye2kan ajer.. x nak dia bercerita lagi panjang...haih~~

skali.. lelaki itu dan isterinye turun dulu dari kami..sbb kami pangking kt bawah..
skali!!!!

Bye bye2 ATOK!!!! my anis bersuara~

aduhaiiii..nak tercabut jantung ai!!! lelaki tu senyum jek..pastu isteri dia cakap..bye2!!
anis~~ anis~~ mesra alam sungguh lah!! dh lah x kena masa..
bila dh sampai kat parking... ai ngan laki ai bantai gelak jek!!
ai rasa tebal muka ai 12 inci time tuh!!!
adoiihaiii...

sekian.. n3 dalam lif.


11 comments:

eynda said...

Baru2 ni hannah panggil jiran kami "atok" jugak...kejadian dlm lif jugak...tapi sebab rambut aunty tu dah beruban penuh hehe...takde la tua sangat aunty tu :-p

Sharinginfoz said...

hmm mesti bengang betul si mamat tu....

Jom Nasi
Goreng Daging Merah


Setem
Naik 60 sen

Siti said...

hahaha....sabor jer la...kelakar dak anis nih...

Elyn said...

hehe peramah tul anis ni!!

chugie said...

ui..peramah rupenye si anis ni ye.. hehe..

pak long said...

salam....
ok la cam tu..sopan budak tu....anak sapa la tu...hehehehe

Uda said...

ok apa.. bijak dak anis ni.. dah pakai tongkat mesti kena panggil atuk.. betul tak sayang..

NichKhun said...

hahaha lawak la anis ney.. kak.. atok tu sbnrnye xsesuai jd atok lagi la ek?

Jieda said...

hahaha..lawak la anis ni

mamaaerish : said...

ha3..... sweet....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

atok = pakai tongkat..abes laa orang eksiden yang kena pakai tongkat pasni..semua dapat pangkat atok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...