Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 16, 2010

...Cerita My Anis...


perbualan antara ai n my anis malam tadi.. kami berdua jek sebab papa dia keje malam..

anis : mama! wangi x pinpin (lampin) anis?? sambil hulur lampin dia pada ai..

mama amik n cium...

mama: wanginyeeee... IBU anis cuci eh?? Ibu anis memang siap2 cuci baju dia tiap2 hari tapi jarang cuci pinpin bucuk dia..

anis: haah~ ibu cucii..

mama: baiknye ibu anis kan~~

anis: buat muka x puas hati.. lalu.. tadi ibu cubit anis~~

mama: errkkk?? Ye ke?? trus belek2 peha tempat dia tunjuk.. x de kesan pun..

anis : buat muka kesian~

mama: nape ibu cubit anis?

anis : anis buang tetas~ trus buat muka x bersalah~

mama: buang tetas??? apa tuh???

anis : Bu..ang teee..taass ammm..buttt... cakap2 satu2 kasi mama paham...

mama : OOoooo.. muahahahahahahaha..gelak guling2!!!!


ringkasan perbualannye adalah...

tetas ambut = getah rambut!!!
muahahahaha

ibu dia cubit dia sebab dia buang getah rambut dia dalam longkang belakang rumah ibu dia.. masa balik keje semalam..papa dia dh citer dah pasal ibu dia marah dia buang getah rambut dalam longkang...

muahahhaha... kalo ai pon geram... mana x nye.. ari2 tukar getah rambut baru.. ari tuh yang kes ai marah dia tu..pasal getah rambut jugak!!!

malam tadi masa dia bercerita ibu dia cubit peha dia sebab buang getah rambut.. trus rasa nak tergelak berguling2... hahahahahahha... anak anak~ sabor je lahhhh~

sekian... citer my anis sorang...

16 comments:

Sharinginfoz said...

macam2 kan budak ni....

dbalkis said...

siannye anis..nanti dia fobia getah rambut pulak...isu kene marah mesti getah rambut..selamat anak i xde getah rambut..hehe

blueCITY® said...

salam,
sihat ke?

heeeeeeeeeee
pelat tu biasa la kanak2

saya dulu juga pelat
buku = butu
makan = matan

ekekkeek

pernah :
mak, bata yok mak lam lik mak

teka apa dia?
hahhah

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kalo nuha ,getah rambut= tah mmbut..hehehe.sepesen gak ngan anis.

chugie said...

hehehe.. klakar betul dialog anis ni.. selamat mamanye paham pe yg di sebut dek anis tu.

AiNnUr FaRihAh said...

alololo...

anis comey...

tetas ambut...=)

pak long said...

salam...
ala mama..tetas ambut murah jer....hehehehe

|| NaFiRaa || said...

sharinginfoz...
haah~ larat ngan x larat jek nak layan..hehehe

|| NaFiRaa || said...

dbalkis...
hahahaha... x boleh nak buat ape.. bila mama dah geram.. mesti kena marah~heheehe

|| NaFiRaa || said...

Bluecity..
w'salam
sihat.. mekasih~

hehehehehe... mmg pening kalo time x paham... sbb nanti dia marah..kalo paham..mula lah nak gelak guling2..

hahahahaha... mmg x dapat nak teka..muahahahaha

|| NaFiRaa || said...

elissmie...
hahahaha..lepas dia tau banyak perkataa.. lagiiiii pening nak paham ape yang dia sebut..siap dia plak ajar kita ape yang dia nak sebut..siap ngan gaya2 skali!!!

|| NaFiRaa || said...

chugie..
muahahahha.. tu time paham~ kalo time x paham... mama dia iye kan ajer~ hahahaha

|| NaFiRaa || said...

Ainnur Farihah...
comel tuh memang comel.. tapi boleh pening kepala kalo time x paham..mueheehhe

|| NaFiRaa || said...

pak long...
w'salam,
mueheheheehhe.. geram punye pasal.. kena jugak walau sikit~hekhekhek

anis hamzah said...

comelnyer anis...
cian die kene cubit ehh...:)

Ummi Fitrah said...

sweetnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...