Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, April 10, 2010

...Dapat Hadiah Lagi!!...






lalalalala...
hepi~ bila adik posmen pos laju datang ke meja ai yang bersepah2 nih...

" kak! kat sini eh?" kata adik posmen

haah~ (sambil senyum sampai telinga bila nampak nama ai)

bila ai belek2 parcel tuh.. x de nama pengirim~
sape ek hantar hadiah??? bezday dh lepas dh~
lagilaaaa x sabar nak bukak sebab nak tahu hadiah dari siapa..


buka2 jek... ade kotak putih..
still x tahu lagi sapa yang hantar...huh.. surprise2!!!



tadaaaaaa~~~~ dapat mug tahan panas!!!
wahhhhhhh...sukeeeeeeeee

belek2 kad..nampak lah..

"Pemenang teka & menang!!"
yahuuuuuuuu~~~ tahu dah sapa hantar!!!

hari tu..masa ngah blog walking.. ai jenjalan kat blog CETUSAN IDEAKU..
skali dia wat n3 teka & menang kat blog dia...simple contest jek.. juz teka hadiah ape dia dapat masa bezday dia.. ai pon cuba lah nasib tinggal kan jawapan kat komen dia...



skali betol tekaan ai~muahahahaha
dapat lah hadiah ni~
mekasih yer puan ida...muehehehe ai suka sgt hadiah tuh~~

sekian..n3 kasi korang jeles
lalalalala larikkkkkk


6 comments:

chugie said...

hehehe.. kawan saya tu.. saya pun dapat jugak! best kn dapat hadiah ni hehehe..

NadiaShafiqa said...

wah...bestnye...
dapat hadiah~~

Kancilbiru said...

wahh syioknya dapat hadiah tak dak nama pengirim...hehe

~amalina~ said...

besh3..mahu jugakkk adiah!!!!;p

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

chewah....sis menang lagi =D takniah..

green apple said...

amboi rajin betul blogger skarang buat contest ye. Nak gak buat contest tapi takde duit nak bg hadiah. Ada payung CIMB je. boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...