Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, April 30, 2010

...Rezeki Jangan Di tolak...


wahhhh.. hari ini sudah hari jumaat.. besok plak cuti Hari Buruh.. pada korang yang memang bercuti pada hari sabtu.. memang lah x kesah sgt.. tapi bagi ai yang kerja pada hari sabtu nih.. rasa syok sangat sebab dapat cuti lama... abaikan dulu pasal cuti yang panjang... ai ade nak citer ngan u all satu bende nih~

semalam... waktu lunch.. ai x turun makan.. banyak kerja yang nak kena siapkan sebelom cuti panjang.. My big bos, En halim pon belom turun makan... dalam pukol 1 lebih.. dia cam bersiap nak kuar lunch kot..

kuar dari bilik dia dan lalu depan meja ai.. trus menghala ke pintu keluar.. uik.. tetiba en halim gostan balik.. then dia buka wallet dia..pastu bagi ai rm 50.00.. ai plak blur jek..



" Duit ape yek en halim?" ai tanya

" Ambilla.. ai bagi u.." en halim menjawab

" Bagi saya???" ai tanya lagi

" Haah~ ambillah.. ai tak pernah belanja u makan" jawab en halim lagi~

"errkkk..mekasih ye En. halim" Dengan sopan santun jer aku cakap mekasih..

huhuhuhuhu... ai sebenarnye segan nak amik duit tu~ tapi memandangkan dia dah bagi.. ai amik jugak~muehehehe.. kang nanti en halim pikir dia bagi tak cukup plak~ hehehehe

kira rezeki ai lah kan?? kan?? kan??
tak kan en halim nak bagi rasuah plak?? nak sogok ai pasal ape?? ai bukan sape2 pon kat opis nih.. muehehehe..

bab kata pepatah..

"rezeki jangan di tolak..musuh jangan di carik"
nampakkan.. big bos ai sayang ai..muahahaha..perasan!!!

sekian.. n3 org dapat duit raya..
hek hek hek

14 comments:

aenareal said...

sonoknyer dpt duit dr bosh..

|| NaFiRaa || said...

aenareal...
besh kan~ rezeki..hihihi

Kancilbiru said...

wawi..best wo..nak nak !~ hihi

Fia Abas said...

belanja fia makan lunch skalik ehehehe =)

|| NaFiRaa || said...

kancilbiru~
hahahahaha... boleh~

|| NaFiRaa || said...

Fia Abas..
boleh~ mai kelana jaya meh~ sis banjer roti canai~ hehehehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

en halim?dia keja balik ka???kim salam sama en halim yer..ke en halim lain??

|| NaFiRaa || said...

elissmie...
en.halim yg tu ler.. dia masuk keje sini balik.. lepas kampeni dia Vastalux x bayar gaji~

insyaAllah~ salam akan di sampaikan~

Siti said...

waaaaa..byk untung ini hari yer..bagusnya bosss...huhu

iem said...

wah syoknyee dapat duit free nii

chugie said...

bestnye.. betul tu, rezeki jangan lah di tolak..

wah, murah hati ye bos awk!

|| NaFiRaa || said...

siti..
memang untung~ hehehehe

|| NaFiRaa || said...

iem...
hehehehe..mmg sonok dapat duit free nih~

|| NaFiRaa || said...

chugie..
betol tuh.. rezeki jgn di tolak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...