Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, April 29, 2010

...Berjaya Jugak Akhirnya!!!...


haaaaa.. ingat tak citer ai bawak balik keje ke rumah tapi tak bersentuh tuh..muehehehe.. tapi citer kali nih lain dari citer hari tuh... lebih menggembirakan..sebab kali nih ai berjaya menyiapkan kerja yang di bawa balik..

amacam??? rajin x ai???muahahahaha..
sila cakap ai rajin okeh!!

beralaskan meja jepun kecik My anis..sambil bergadoh ngan my anis.. siap jugak kerja ai...
semalam ai bawak balik cheque ke rumah~ sian tgk muka2 org tunggu duit claim mereka.. so dengan hati yang kesian..isu chq mereka2 dulu..

see.. baik kan ai~ muehehehe...
hari nih..pagi2 lagi dah ke hulu ke hilir.. lenguh kaki ai~
nih ngah mengulat jap.. jenjalan kat blog sambil tulis n3..

E-tender pon dh hampir berjaya.. berkat kesabaran dan keberHANGINan ai.. berjaya jugak menguasai Sistem NETI tu.. kepada sesapa yang baru nak belajar sistem tu boleh roger ai k~ hihihihi..

sekian~

p/s: Amacam hari Khamis korang?? BZ jugak??

18 comments:

iem said...

mama anis mmg rajin hehe

|| NaFiRaa || said...

iem..
mueheehhe..mekasih~

Kancilbiru said...

woh...tahniah..berjaya jugak...hehe

Ad said...

wah..bagus ra...pas ni bawa balik banyak lagi keje opis kat umah eh...hehe

Ad said...

wah..bagus ra...pas ni bawa balik banyak lagi keje opis kat umah eh...hehe

pak long said...

salam..
kita minat dengan meja tu....

chugie said...

mmg rajin ni.. pasni sure dpt bonus lebih ni hahahah

anis;LaDolceVita. said...

Rajin2!
;)

shameel Iskandar said...

kerja ofis boleh dibawa ke umah tapi keja umah jgn dibawa ke ofis. Tak gitu. Hehehe

shameel Iskandar said...

kerja ofis boleh dibawa ke umah tapi keja umah jgn dibawa ke ofis. Tak gitu. Hehehe

nisa said...

nafira mmg best.. kalu nisa mintak claim agak2 bole dpt aritu jugak x? hehehe

|| NaFiRaa || said...

kancilbiru...
muahahaha... mekasih~ kembang semangkuk jap~

|| NaFiRaa || said...

Ad...
kalo x terpaksa mmg x bawa balik punye.. mengenangkan nak bercuti panjang.. terpaksa jugak siapkan!

|| NaFiRaa || said...

pak long...
w'salam... bulih nego pak long~ muahahahha

|| NaFiRaa || said...

chugie...
aminnnnn!!! hahahahha

|| NaFiRaa || said...

anis;LaDolceVita...
mekasih~ muehehehe

|| NaFiRaa || said...

shameel iskandar..
betol betol betol!!! sangat setuju!!! x kan nak lipat kain kat opis ye dak!!

|| NaFiRaa || said...

nisa...
best eh??? kalo nisa punya claim.. konfem sis hold sampai ujung blan..muahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...