Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, October 27, 2010

...Jom Cuci Kereta Tok Ki...

Seperti yang sedia tahu.. kereta kami terlah di langgar oleh kambing masa kat kampung tempoh hari..muehehe dan kereta kami telah dimasukkan ke workshop kat terengganu.. makanye terpaksalah kami meminjam kereta tok ki anis aka ayah ai..hehehe..

nak balik shah alam naik bas memang x lalu sebab banyak barang.. so ini kali kedua pinjam kereta tok ki anis bawa gi shah alam~ nasib ade kete tok ki ni~

tapi nape ai merempit jugak?? sedangkan ade kereta tok ki anis??? muahahaha.. sebab kete tok ki anis nih manual!!! hahahaha.. ai memang x percayakan diri sendirik nak bawa kete manual nih..hahaha.. sanggup lagi naik motor~

opssttt.. tersasar plak dari tajuk..muehehe.. okehlah jom layan gambar kami gi cuci kereta tok ki anis~

ini lah dia kereta tok ki yang telah menyelamat keadaan kami~ berjasa nih!!! masuk SPA sebab hubby ai kata kalo hantar SPA berbaloi2 bayar rm10 pon~ hahahaha

muka budak ligat nih~ jaga nak lari sana sini.. sambil tunggu kete di cuci.. ambil ler gambar~

bak sini kakak anis amik gambar papa ngan mama~

mama!! senget kan kepala!! apsal mama x pandai nih~

okeh!! papa plak sengetkan kepala!! haaaaa... papa pandai~

papa peace~ one two three!!! yeahhhh.. anak ai dah pandai tangkap gambar dah.. lepas nih senang sikit mama ngan papa nak amik gambar berdua kan~

ohhhh.. dah siap dah cuci.. sekarang waktu untuk bersihkan bahagian dalam kereta plak... lap semua air dannnn...

vakum dalam kereta!!! banyak sungguh pasir dalam kereta tok ki nih.. memang berbaloi2 hantar car wash!! dah siap cuci semua.. papa bayar RM 10.. tapi service dia memang bagus.. berbaloi2 bayar RM 10.. pasni boleh hantar cuci kereta kat sini lagi...

dah siap cuci kereta.. papa ajak gi makan kat seksyen 2.. citer pasal makan adalah next n3..lalalala

sekian.. citer pasal cuci kereta..


26 comments:

ibu ammar said...

silau mata tgk kete tok ki..hehehe

|| NaFiRaa || said...

ibu ammar...
hehehe.. kilat tu~ cuma ekon kete tok ki dop ok.. nanti nak suh abang hantar bengkel skali..

Fieza79 said...

sempat korang berposing kat tmpt wash keter tu ye..meminjam skjap la kete tok ki..

Zura said...

teringat plak cite i know what u did last raya..langgar kambing...hehhe

mama qistina said...

wahh....cuci sampai berkilat gitu...gud job untuk orang cuci kete...hahaaha...

mamaaerish@eb said...

wah... nafiraa semakin cumil... biler due nih? (",)

Atia Adina said...

pandai anis amik gambar....gambar penuh lagi tu...bagus bagus

abah_izz said...

nak tanya..apsal mahal sangat cuci kete kat ganu ni...even kete kecik pun smpi 12 hengget...hi..hi hi..

p/s: tak puas hati ni....kikikiii

kulop ludin said...

uih... lama idak melawat cik puan nafira....
datang bertandang.....

chugie said...

yeay! dh bersih keta tu..

bestnye anis dh pandai ambik gambar..senang nak posing2 ngn hubby kan?:D

Sharinginfoz said...

cuci jangan tak cuci cian kat kete tu kan

aibaks said...

wa... cuci kete yer.. cane dgn keta satu lagi? da ok ka?

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ingat naik bas tadi balik sini :p

fairuz n nani said...

sweetnye..pg mana2 pon baju papa & mama same colour ek..hehe =)

|| NaFiRaa || said...

fieza...
kekeke.. mana2 pon sempat jek posing.. haah.. kena pinjam kete tok ki jap~

|| NaFiRaa || said...

zura...
muahaha..nasib baik bukan malam raya~ hahaha

|| NaFiRaa || said...

mama qistina...
kekeke.. memang ok dia cuci kete.. sume dia polish~

|| NaFiRaa || said...

mamaaerish...
kekeke.. mmg jenis cumil pon~ kalo ikut scan ari tu..due bulan 5..

|| NaFiRaa || said...

atia adina...
haah..makin pandai dia amik gambar..:)

|| NaFiRaa || said...

abah_izz...
kekeke.. x dapat nak komen... x pernah plak cuci kereta kat terengganu.. muehehehe

|| NaFiRaa || said...

kulop ludin...
lama jugak x nampak en kulop.. bz eh???

|| NaFiRaa || said...

chugie...
haah.. bersih dari segala pasir dalam kete..

senang sket mama ngan papa dia nak posing berdua..

|| NaFiRaa || said...

sharinginfoz...
kikikiki..cuci sudah~

|| NaFiRaa || said...

aibaks...
belom.. masih kat terengganu lagi.. :(

|| NaFiRaa || said...

elissmie..
tak laaa... tok ki dia mesti bagi pinjam keter dulu~

|| NaFiRaa || said...

fairuz n nani...
kikiki.. slalunye akan cuba pakai sama kaler.. masa ni anis tak sama kaler..bising dia tanya nape dia tak pakai purple jugak..kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...