Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, October 25, 2010

...Kenapa Daku Merempit???...



okeh~ nih baru nak kongsi citer nape ai merempit pergi kerja sekarang nih.. sian hubby ai.. kena hantar bini dia pi kerja..kikikiki...

ini lah dia sebabnye nape ai merempit pi kerja.. kete wira biruku telah mengalami kemalangan.. masa kat kampung hari tu.. kejadian berlaku masa tu dalam pukul 7 ke 8 malam kot.. kelajuan kete masa tu pon x de lah laju sgt.. baru jek lepas trafik lite..

gambar terpaksa di kecikkan atas sebab2 seram..kikiki

inilah dia suspek utama yang telah 'melanggar kami'.. muahaha.. di ulangi.. kami telah di langgar ye! bukan kami yang melanggar..kakakaka... okeh! betol2 punye citer nih!! sebenarnye kambing2 nih telah melintas jalan secara tetiba2 sambil berlari pecut ko!!

oleh kerana kejadian berlaku terlalu pantas.. driver profesional kami tidak sempat mengelak lalu di langgar oleh kambing2 itu..muahahaha.. yang ai nampak 3 ekor memecut laju melintas jalan.. tapi 2 ekor sahaja yang x sempat meloloskan diri.. maka terkorbanlah 2 ekor kambing pada malam bukan raya korban...hehehe

muka mangsa2 kejadian di langgar kambing.. muehehe.. gambar ai x dak sebab ai tukang amik gambar..muahahaha.. time nih ngah tunggu adik ipar ai datang amik kami yang tersadai di tepi jalan..

keadaan kereta tidak lah berapa serius.. cuma tangki air pecah.. sekarang masuk workshop kat terengganu.. sian kete ai... laki ai baru jek pasang skirt kete ai tu.. dah kena langgar ngan kambing... kesian~

tu la dia kesahnye~ nape ai kena merempit gi kerja..

sekian...


16 comments:

HaNTwO said...

huhuhu kesiannya kete akak...jahat betul encik kambin ni melintas jalan x tengok kiri kanan...

Sidratul Muntaha said...

sian kambing tu..
adeii...
takper arr..
nyawa yg terkorban tu takperlah...
nak buat mcmna..janji kita takde ape..
tapi aku sedih sbb bapak aku bela kambing!

nur said...

arwah lah ye kambeng tu.. sib baik yg dilanggar sihat sejahtera.. penah ada kawan dilanggar lembu terus kawan tu innalillah..
ALL IN ONE

Fieza79 said...

woo kopak kete kopak wet kena langgar dgn kambing..! sian kambing tu tk psl2 mati katak..hehee

seb baek owner nya tk pape...syukur..!

abah_izz said...

hi..hi2 takziah buat keluarga Kambing,..memang selalu lalu area sana,...tapi tak nampak signboard/awas kambing melintas pun...lembu adela..pasni PBT kena tambah lagi satu la...nila baru Malang yang berbau.......Kambing

aibaks said...

awat tak nampak ka suspek tu? hehe

Dhiaqiud said...

ciannyer...bese la tu..bl dh nk jd maka terjadi la ia..sabar je la..

Lady SharpShouter said...

aih akak, kena langgo kambing pun hepi benar bunyi entrinya. eksaited ke ape. kompius ai. haha.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Ya Allah.seb baik tdak apa2..tak per, kereta boleh beli baru..hehehehe :p selamat merempit laa yer..sonok jugak..

mama qistina said...

teringat masa ngandung puteri pat bulan kami langgar lembu ...macam tu gak tetiba je ngadap van kami...masa tu iela tengah tido ...sebab terkejut sangat terus bangun meraung-raung ingatkan langgar sape rupanya langgar lembu...haisshhh...takleh lupa sampai sekarang...lembu tu dahlah tinggi paras van kami...nasib tak teruk sangat jatuh bumper gak ar...lembu tu ntah kemana ...ehhh sori ye zura ingatkan blog ai tadi ...tu yang stori panjang lebar ni...lariiii...

fairuz n nani said...

sis, arini sy pon merempit jugak..pg KB Mall..hehe~

chugie said...

la ni ke penyebabnye?? sian kambing2 tu, x sempat nk tunggu korban1 ekekekekek:D

nasib baik kambing kan.. kalau lembu ke, kerbau ke.. adoi.. memang kes NAYA!

raaa.. hati2 merempit tu,awk tengah pregnant kan?

dbalkis said...

alamak..siannye...kambing...tcare dear

Zaidah said...

sabor ajelah nafira....sekarangkan tengah peknen...klu ikut orang2 tua jangan terperanjat udahlah....cian jugak kat kambing tu...dah ajal...

Atia Adina said...

sama kes lah...tetiba jer kambing melintas....tapi nasib baik terlanggar sikit jer.....so kete tak apa2....kambing tu tak tau lah.....pas langgar tak toleh belakang dah....

washura10 said...

huhuhuhu..kak gha..aritu lembu..ni kambing plak..huhu..hati2 lg lenkali..tp klo ikut kronologi,suspek makin mengecik..nsb baik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...