Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, October 9, 2010

...QBB Halal Ke Tak???....

gambar ehsan en google..

Korang mesti tau kan pasal QBB nih.. hari tu gempar Minyak sapi QBB nih ade unsur BABI.. ramai yang terkejut bila dapat tahu produk QBB ade unsur BABI sebab boleh dikatakan ramai jugak pengguna islam yang menggunakan produk ini...

TAPI!!! hari nih kuar plak kat paper.. ujian kimia ke atas produk ini mengatakan minyak sapi QBB nih BEBAS dari unsur babi.. haih~ macam mana pihak JAKIM boleh keluarkan statment mengatakan minyak sapi ini ade unsur babi??? x buat ujian dulu ke sebelom buat statment.. sijil halal kepada QBB pon di tarik balik...

ai bukan nak pertikaikan pasal sijil HALAL tu di tarik balik.. ai bukan pengguna TEGAR pon produk QBB nih.. cuma~ nampak di situ sedikit kerja yang x berapa nak BAGUS la.. cakap ade unsur BABI.. tetiba bila buat ujian.. x de plak~ buat kerja x tak ni~ huhuhu

HALAL HARAM nih jangan buat main2.. sensetip tau~ buat ujian betol2 dulu sebelom buat statment HALAL HARAM.. kasi pengguna TERKEJUT MONYET saja.. harap2 lepas nih x de produk yang status nye di ragui lagi..

sekian.. suara hati seorang pengguna...

SUMBER BERITA

p/s: sebagai pengguna kita harus bijak kan.. kalo rasa x yakin dengan sesuatu produk tu.. baik jangan guna.. korang cam ner???

8 comments:

ejaa said...

hmm mcm2. huhuhu

Sharinginfoz said...

ramai yang guna produk ni kan

cintatehO said...

sedih psl isu mknan halal haram ni yg menimbulkn kekeliruan di kalangan org islam...huhu

p/s yg kt bwh 2 sy stuju sngat2...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

memang buat nasi minyak ngan qbb ni .bengong btol laa mcm ni.

mahira oya said...

adeh...ni pakai utk nasi minyak salunya..

HaNTwO said...

huhuhu betul ke??

siti nurkhijah said...

yang sebetulnya halal la kan?...

aibaks said...

uih.. takut aibaks nak pekene roti kat kedai mamak.. uhuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...