Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, October 15, 2010

...Panggilan Haji & Hutang Cuti...

sekarang dah musim Haji kan~ Alhamdulillah mak mertua ai pon dapat peluang menunaikan Haji tahun nih.. kata MIL dia dah daftar dengan Tabung Haji selama 5 tahun.. tahun nih baru nama dia naik...

Selamat Menunaikan Fardhu Haji Buat Ibu Mertua ku.. Semoga semua urusan Mak di sana di permudahkan oleh NYA.. Walaupon Mak mertua ai pergi sorang jek.. tapi ai pasti Mak Mertua ai boleh menghadapi segala cabaran kat sana sebab Mak Mertua ai nih jenis kuat semangat..

kalo ikutkan.. nama Ayah mertua ai pon tersenarai jugak.. maknanye 2 2 boleh pergi ke tanah suci tahun nih.. Tapi Ayah tak dapat ke sana atas sebab masalah kesihatan.. Baru2 nih ayah di serang strok.. lumpuh sebelah badan..

alhamdulillah.. lepas pergi berurut mak kata ade sedikit berubahan laa... harap ayah mertua ai cepat sembuh... Jadi Mak mertua ai pergi sorang jek untuk tahun nih.. mungkin lain kali rezeki ayah plak..

DAN BERITA GEMBIRANYA!!!

ai akan bercuti balik kampung bermula hari Sabtu sampai lah ke hari Khamis.. sebab mak mertua ai berlepas hari Rabu Jam 4.00 petang.. walaweh!!! sonok nih!! tetiba plak dapat cuti panjang..

TAPI!!!

ai terpaksa berhutang cuti selama 3 Hari..huhuhuhu.. cuti ai tinggal lagi 1 hari jek untuk tahun nih.. pastu apply cuti 4 hari.. maknanya ai telah berhutang cuti selama 3 hari... muahahahaha...

kampeni korang leh hutang cuti dak???? kampeni ai~ ai sendirik yang buat2 boleh~ muahahaha.. yang penting telinga kena kasi kebas dulu sebelom masuk bilik bos..muahaha.. iya kan aje ape yang di bebelkan nye.. pastu Berikrar akan CUBA kurangkan cuti untuk tahun depan.. muahahaha.. CUBA ok.. berjaya atau tidak belakang cerita.. kikiki

besok petang.. lepas habis kerja kami gerak balik terengganu.. minggu depan maybe blog akan sunyi kejap.. kekeke.. doakan perjalan kami selamat k~

sekian.. cuti orang naik haji

p/s: ade x sedara korang naik haji tahun nih..

p/s: ai nak mintak mak mertua ai belikan bunga siti fatimah la kat mekah.. orang kata bunga tu boleh memudahkan proses bersalin.. ma ai punya pon ade dulu.. tapi hilang masa adik ai bersalinkan ammar haziq.. so kena cari yang baru...




9 comments:

chugie said...

alhamdulillah, murah rezeki ur mil dpt tunaikan haji.. bestnye lah, 5 tahun register dh dpt.. kira cepat jugak tu..

psst: betul ke bunga tu bleh mudahkan proses bersalin? nak kirim jugalah.. huhuhu:D

aNiS tHe BumbleBee said...

bestnyaa...ktorg tak daftar2 lagi tabung haji.haihhh!bila nk boleh pegi nih?

ocehoceoceh!first skali,tahniah..wawawa!!syukur alhamdulillah..ada rejeki jugak kan dapat baby baru.jaga baik2 key..nnti tnyekan your MIL,ade tak bunga yg kasi preggy cepat?muahahaha!

GaDis CoMeL said...

bestnya cuti lama2. balik nanti,cepat2 hapdet blog.

nak peknen jugaakkkkk!!

mahira oya said...

ada...2 pasang uncle n aunty..

Elly & Emmy said...

alhamdulillah..
semoga selamat perjalanannya dan mendapat haji yg mabrur.

Dhiaqiud said...

kenduri mlm sok..smpena mak g mekah n doa tuk k.aien mudah bersalin..doa tuk k.ra skali.. :)

Zura said...

baru th psl bunga siti fatimah...

abah_izz said...

moga selamat perjalanan gi dan balik dan mendapat haji yg mabrur buat MIL....slamat kembali ke ganu lagi..hi..hi2

aibaks said...

takde plak sedara aibaks gi haji tahun ni.. hmm.. utang jgn lupe bayar yer mek.. hehe..

nota kaki: alhamdulillah ayahanda nafiraa da sehat.. kim salam kt die no..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...