Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 21, 2011

...Anak Dara Ai Berinai...

kekekeke.. ramai yg tegur tangan anak dara ai yang berinai masa buat cabutan hari tuh.. muahaha.. nak tergelak pon ade~ anak dara ai nih memang pantang nampak botol inai yang lukis2 tuh.. mesti dia suh sape2 jek lukis inai tu kat tangan dia..

nak di jadikan citer.. masa gi plaza alam sentral weken ari tu.. My hubby jumpe inai lukis nih.. bukan jumpe tepi jalan.. jumpe kat kedai org lukis inai kat tangan tuh.. bayar RM 6 jugak rasanye.. ai pon x pasti jugak nape laki ai berminat nak beli inai nih..muahahaha

tadaaaaaaa.. inilah hasilnye~ silalah KAGUM!!! muahahaaha.. laki ai yang tukang lukis tuh.. kagum kan! kan! kan!! muahahaha *gelak guling2..

kalo u all tengok betol2 lukisan kat tangan anak dara ai tuh.. siap ade tulis nama anak dara ai lagi..hahahaha.. pastu.. setiap lukisan pada setiap tangan ade citer tersendirik.. yang ai ingat lukisan kt tangan belah kiri.. ade butterfly ngah isap madu kat bunga.. haaaaa.. kretip kan!! muahahaha..

masa dorang ngah lukis2 inai nih ai tak amik bahagian.. sebab ai tengok tv sambil tido..muehehe.. bangun2 jek anak ai tunjuk hasil keje papa dia.. fuh~ tersentap jugak lah..nasib x fengsan~ penuh ko 2 tangan.. sampai ke kuku kaki skali kena inai jugak.. dh lah ngan comot2 nye~ muahahaha.. sabar jek laaaa...

haaaaa.. ini lah dia orang yang kreatip itu.. sape nak mintak My hubby lukis inai boleh kontek ai k~ tapi..jangan menyesal yer..muahahahahahaha..ampun banggggg~ larikkkkk

sekian.. citer anak dara berinai

p/s: sape yang suka kai inai???

p/s: sape berminat nak dapatkan khidmat profesional boleh kontek ai k..hahahaha

16 comments:

Kancilbiru said...

amboiii anis...bagus betul pak dia siap bagi sokongan tu yang tak tahan..ekeke

eB ezrin said...

eb suker tapi dh ader anak nih xder la... jap2 kena pgg, jap2 nak susu... hadoiiiiiiiii ;p

cik nani said...

sis, dah mcm batu bersurat terengganu dah sy tgok tgn anis tu..hahaha..ape2 pon terharu dgn kemithalian bapanya itu..=)

nora said...

yea yea sungguh kagum melihat lukisan inai itu T_T

aNiS tHe BumbleBee said...

kalo ai,ai lukih smpai ke kaki2 badan sume....hahahhaa!

maszmadi said...

alahai, seronok la si anak dara papa ada bg sokongan kan.....

wahida said...

mmg kreatif!! kalau saya yg lukis, konfom gagal!!

Zura said...

kalau pakai inai yg daun tue xsuke bile nk nunggu kering..satu ape pun xleh buat..

oya said...

da nak tawen ke..ahahaha...
mesti excited kan berinai budak2 ni...

Dhiaqiud said...

Anis yg 'gedik'..Cik Ya pun x lukis bnyk2..inai kat jari jer..

ab@h_Izz said...

lelaki ni memang di anugerahkan kreatif...kikiikii

yg mana ada hubby tu..tunggulah, mungkin blum kuar lagi....

bintangku said...

Kagom.... Kagom...

Fieza79 said...

sama la mcm my Anis..pantang nmpk inai tu asyik nak lukis je...suka sguh laa depa kann...

aibaks said...

kesian si gugurl jadi mangsa pakai inai ye? hehe

nur said...

Kecik2 dah melaram yye.. pastu siap ada penyokong tu..
Jemput keALL IN ONE

Elly & Emmy said...

caya laa kak anis.. kalah kuch kuch hota hai ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...