Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 31, 2011

...Gambang Water Park Kuantan Pahang...


Waahhh.. hari ini kepala ai agak weng weng~ x cukup tido pon ye jugak kot.. lagi 1.. masih terasa ai di atas ombak..ombak???? wew~ ombak kat Gambang Water Park.. xtvt weken semalam.. kira famili gathering kami laaa... tapi adik lelaki ai kt penang x dapat turun laaa..

okeh.. jom lah layan citer ai yang teramat banyak gambar neh~ sila rehatkan mata anda secukup nye sebelom mula menyambung pembacaan anda..muahahaha...

seawal 9 pagi adik ai duk kuantan dh turun pi GWP nih.. sebab nye nak gi cop pondok.. susah kalo x dapat pondok.. sebab ade budak kecik kan~ senang nak gantung buaian gittu~ lihatlah..betapa awalnye kami.. kolam masih kosong.. sebab org len x masuk lagi.. tapi untung datang awal.. tak yah beratur panjang2 beli tiket..

sampai2 jek kami kat sana dalam kol 10 lebih cam tuh.. anak ai dh menggelupor nak mandi.. dah semalam kat kuantan pon hujan jugak..

betapa gigihnye laki ai meniup pelampong anak ai tuh.. muahahaha

merasmi kolam.. orang len belom masuk kolam dia 2 org masuk kolam dulu..

jommm main kat sana jom.. laki ai ajak anak dia maik gelongsor kat kolam budak2..

yeahhhhh.. sapa lagi sonok naik gelongsor agaknye?? ai x dapat ai nak join mereka berdua.. kang x pasal2 beranak kat situ plak..muehehehe..

nak naik lagi papa!!!

yeahhhhh!!!! sonok oooo..tengok dorang main gelongsor~ tapi ai mampu tengok sambil amik gambar jek laaaa...

nak lagi!!!! nak lagi!!!! nak naik lagi!!! tak tahu laaaa bape kali dorg duk ulang alik naik gelongsor.. semua dia try lahhh..

bila My anis dh kecut.. baru dia ajak papa dia naik.. kejap jek tuh dia selimut.. hilang sejuk dia turun mandi lagi...

xtvt untuk dewasa.. ai x joint.. ai jaga my anis kat pondok jek.. dari kiri.. My hubby, adik ai a.k.a ibu ammar n adik bongsu ai.. lagi 2 kenai sape~ yg tukang amik gambar adik ipar ai..a.k.a ayah ammar..

perrgghhh.. pucat muka sorang2!!! kalo ai boleh naik.. rasanyeeeeee ai x naik kot...muahahaha.. seram eh tengok!! My hubby naik bendealah nih sampai 5 kali.. x reti takut langsung!!

ai main air jek.. paling dasyat pon main ombak.. ai naik siap2 atas pelampong..pastu laki ai tukang bawa dan pegang pelampong.. muahahaha.. pastu berendam jek lah dalam kolam tuh~ nak berenang pon x reti.. berandam jek la dalam air paras pinggang..muahahaha

My ma ngan ayah duk kat pondok jek.. layan cucu dia.. sebab ibu ngan mama cucu dia tuh sibuk berendam.. muahahaha..

anak dara ai x larat nak berjalan dah.. papa jugak kena dukung bawa balik ke pondok...

naik biru dah anak dara ai... tambah plak semalam cuaca mendung jek.. pastu hujan.. kiranye mandi hujan skali lah kami semalam..

pukul 5 petang masing2 tukar baju dan standby untuk balik..

on the way balik ke kereta..

wanita tunggak negara..muahahaha.. kami berempat..

bergambar kenang2an..

hehehe.. singgah beli buah tangan..2 patung bernyawa..muahahaha..

oleh kerana bajet ciput.. beli FM jek.. pastu bergambar jek lebih..kikiki

suami adik ai n mak mertua adik ai.. ngah menunggu feremfuan2 soping buah tangan..

My ayah ngan melayan cucu2 dia.. ammar haziq dan My anis..

pinjam keretapi kejap.. My anis muka 20sen jek..sebab dia dh penat..tambah plak dah ade tanda2 nak demam.. masa mandi x hengat..


bergambar kenang-kenangan.. sebahagian dari kami jek.. yg len dah jalan ke kereta dah..

penganjur famili gathering nih~ adik ai dan famili dia..

kami bertiga~ muka penat dah~

My hubby n My Anis..

dan puan belog yang comel lagi ayu~ muahahahaha..

ohhh.. akhir kata.. kalo nak wat famili gathering memang best kat sini.. kemudahan semua lengkap.. yang penting ade bajet sajaaaaaaa...

okeh~ habesss... lepas nih korang boleh fengsa..muahahaha

sekian.. n3 panjang cecah lantai..

p/s: sape pernah datang sini??? ape komen korang best x???


8 comments:

mama qistina said...

wahh sioknya boleh gi situ...hati hati ye main air sok dapat anak cam dak puteri tuh sibuk ngan air jekk...kikikik...

fairuzhani said...

bestnye dia berholiday. huhuu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

datang kursus ajer hr tu..x sempat nak mandi manda..makanan kat situ tak best.hahaha.

cik nani said...

waahhhh...seronok nye..sy penah lalu tgok dr luar je..masuk x lg..padahal umah dekat kopeh je..hehe

Fieza79 said...

aduhh terasa kerugian tak... tk dpt join dorang mandi..hehe control ayu jela kat situ kan...hehe

kami tk penah smpai lg..dgr org ckp best je...

eT said...

cam best jek...
ari tu p kursus kt sana...xsempat nak main air..huhu

- GC - said...

ibu preggy pegi sana tak mandi sekali dgn anis la ek?

HaNTwO said...

Wah bestnya g sana......saya xde bajet nak g sane so akak nak taja tak? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...