Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, January 10, 2011

...Tahniah Ana Raffali | AJL 25...



wahhhh... akhirnye.. habes jugak debaran AJL ke 25.. cam ner?? setuju ngan keputusan?? errkk!! x setuju??? harap maap.. keputusan adalah muktamad~muehehe

Juara Lagu untuk AJL ke 25.. Ana Raffali, Tolong Ingatkan Aku.. tahniah buat Ana Raffali.. lagu dia memang sedap kan.. kena plak ngan pakai baju kurung or kebaya masa buat persembahan.. lagiiii nampak manis~

maniskan~

memula ai ingat Yuna yang jadik juara.. sebab dorang sebut komposer n penulis lirik skali gus.. skali Ana Raffali.. ai tak kesah sgt sebenarnya.. sape2 pon yang menang..

tapikan~ My anis membebel2 depan TV.. sebab Abang Black dia x menang.. padahal masa tu dh dekat kol 12 malam dh.. dia boleh tak tido lagi sebab layankan lagu2 lam AJL tuh.. haih~

dalam mamai2 ngantuk tu.. ai dengar My anis membebel.. "sian Abang Black x dapat bunga pon".. rasa nak tergelak pon ade gak bila dengar dia membebel2 tuh.. kalo ai gelak kanggg.. terkejut plak laki ai kat luar rumah tuh.. nape lah bini dia mengilai malam2 nih..muahahaahha

haih~ kecik2 pon dah pandai layan AJL ko!! kalah mama dia.. mama dia rasanya lagi banyak tido dari layan AJL malam tadi..

okeh lah~ tahniah buat semua pemenang AJL ke 25 malam tadi~

sekian.. citer AJL malam tadi..

p/s: korang puas hati x ngan keputusan AJL???


POMOT SKET!!!

Kalender Meja FREE!!! Last Day hari ini!!!

nak joint??? KLIK SINI




10 comments:

Dhiaqiud said...

Haha....ramai x puas ati becoz ana raffali yg menang..nape x faizal tahir? nape x Yuna? nape x Shahir?...ade aku kesah?? haha..

oya said...

x setuju tp nk wat cane bukan kite juri

Fieza79 said...

pagi ni baru tau keputusan AJL..semalam tak layan pon...huhuu

tahniah pada Ana Rafali..!

chugie said...

td masa tengok MHI baru tau sape juara AJL.. ekekeke..

ape pun, tahniah buat ana rafalli

kuzee said...

Tahniah Ana Raffali... baru depa tau..:))

cik nani said...

ramai yg terkejut & x bersetuju dgn keputusan tu...huhu..yuna x dapat pape pon..huk2~

- GC - said...

haha.comel la anis.tp black menang jugak dgn MUH.

aibaks said...

mule2 ingat yuna menang.. tapi takpe.. tahniah ana rafali!

wahida said...

eh, best apa lagu dia? i suka ok...ur anis suka abg black ye...heheh..black suara dia pun mantap kan?

Lady SharpShouter said...

tak berapa sgt dgn ana ni.tp congratzkan jugak la.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...