Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, January 13, 2011

...Terima Kasih Abang Polis...

walaweh!! bz sokmo ler pagi2 nih.. sampai opis jek terus bersilat.. hari bersilat ngan hamper Chinese New Year.. nasib hamper dia dh beli siap2 dah.. ai cuma tulis kad jek.. pastu tampal2 kat hamper..

pagi nih ai gi keje naik kenderaan awam lagi.. hari nih komuter x penuh wooo.. selesa jek.. sampai stesen subang jaya.. ai jalan kaki amik bas plak.. masa ngah jalan2 sambil usha nasi lemak ngan kuih muih yg sedap.. TETIBA!!

nampak abang2 polis kat tepi jalan besar.. dorang bukak Balai Polis Bergerak kat situ~ woooo.. terus rasa selamat nak jalan kaki kat situ.. nak lintas jalan pon selamat jek.. sebabnye~ kete pakat2 slow bila tengok polis.. ye dak semua~ muahaha.. cuba kalo x de polis.. pakat2 pecut walaupon kat depan ade jalur belang2 untuk pejalan kaki melintas jalan...

so hari nih.. perjalanan terasa sungguh selesa dan selamat.. peragut mesti kecut perut kalo tengok polis ngan pistol kan~

terima kasih kepada abang polis yang menjalankan tugas mereka dengan baik.. sangat berkesan rasanya bila bukak balai polis bergerak kat tempat2 panas cam tuh.. sekurang2nye selamat sket lah kaum2 yang lemah yang berjalan kaki cam ai nih..

moga lepas nih.. lagi banyak balai polis bergerak cam tuh di buka.. jangan kasi can kepada penjenayah untuk buat jenayah.. yeahhh!!!

sekian.. citer pasal abang polis..

p/s: ape pandangan korang pasal balai polis bergerak???

p/s: sejak dh jadik pengguna kenderaan awam.. ai rasa lebih paham pasal kesukaran n kebimbangan pengguna kenderaan awam tersebut.. semoga anak dalam perut nih akan jadik insan yg perihatin.. aminnnn~

14 comments:

mamalieyna said...

bagus ye ada balai polis bergerak camni...terasa lebih selamat sket!

oya said...

bagus...ye la kadang risau x selamat kan..mcm2 berlaku skang ni

Zaidah said...

rasa selamat...maklumlah banyak kes ragut...so sekurang2nyer kuranglah skit masalah tukan....

aNiS tHe BumbleBee said...

kalo kt sini,polis mmg buat menyemak aje.asik nk mengepau org.sapa lebih 60km dia sama.xbenti kalu,tembak.ngeri gila, ra!

Sidratul Muntaha said...

bagsulah sebanrnay dari duk membuncitkan perut kat balai jer..
huhu
cargas!cargas!

cik nani said...

bagus jugak ek sistem balai polis bergerak ni...klw la kat cni pon ade..kan best..huhu

Fieza79 said...

bagus2 mcm nie..kena byk kan lagi balai polis bergerak ni sebab byk sgt kes2 jenayah di mana2...sekurang nya jenayah dpt dikurang kan...

Shahazrin said...

saya sangat suka entri ini...

ab@h_Izz said...

jauh gak balai polis bergerak tu bergerak yer..dari Dang wangi tu.....hi.hi2

|| NaFiRaa || said...

ab@h_Izz..
gambar tuh ai google jek.. nak amik gambar kat subang tuh segan..kekeeke

mama qistina said...

bagus gak ada balai polis gitu ...senang kalau ada emergency...hati hati tau zura ...ai sentiasa doakan kawan kawan selamat ....amin.....

wahida said...

mmg bagus ada polis bergerak ni, tapi ada jugak yg sempat meragut walaupun ada polis bergerak mcm yg saya pernah tgk kat Ampang dulu...mmg kecoh masa tu...apa2 pun, u kena sentiasa berhati2 ye...

Lady SharpShouter said...

suka sgt bila jln sorg2 nampak balai pulis bergerak camtuh.safe gilerr rasenya.dan tetiba rasa mcm org sekeliling pun sopan2 belaka.hehe

aibaks said...

tiap2 hari aibaks nek kete mase jln jem abg2 ni pun tolong meredakan jem.. hehe.. seb baik lancar je.. klu tak.. hmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...