Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, January 21, 2011

...SURPRISE!!!!...



SURPRISE!!!! yeahhh!!!!

terkejut x??? tak eh?? muahahaha.. ape2 jek lah u~ penat ar hari ni.. bz dari pagi.. kena settlekan semua cheque sebelom big bos pi Sabah.. nih baru ok sket.. kekeke..

okeh~ seperti yang telah di janjikan di n3 yang lepas.. ade surprise untuk peserta GA Kalender Meja.. kiranya nih bagi yang x bertuah masa anak dara ai buat cabutan.. mana yang dah bertuah tuh.. x dapat lah surprise nih..

bukan surprise ape pon~ nak bagi kalender meja jugak~ kekeke.. oleh kerana sampai saat ini ai masih lagi dapat Kalender dari supplier.. makanye~ ai buat keputusan nak kasi kalender meja tuh pada pengomen tegar blog ai.. dan pengomen tegar tersebut adalah terdiri dari peserta GA kalender Meja tu jugak!!!

pengomen tegar nih ai sendirik yang pilih.. berdasarkan berapa kerap u all masuk dan tinggalkan komen kat blog ai nih.. kepada yang x terpilih..jangan kecik ati k~ lepas nih kita pakat2 rajin tinggalkan komen..muehehehe

okeh.. untuk surprise pengomen tegar.. 5 kalender meja di sediakan.. bermakna ai akan pilih 5 orang dari peserta GA ai yang rajin tinggalkan komen kat blog ai..

DAN.. mereka yang telah ai pilih adalahhhhhh....

1. mama qistina

2. mama aerish n aed aka eB

3. Zaidah

4. Nur

5. Aibaks

okeh.. kepada Semua pemenang surprise ini.. sila emailkan alamat n no telefon ke azura_nafira@yahoo.com untuk urusan penghantaran kalender meja itu..

mekasih~

sekian..n3 SURPRISE!!!!

p/s: terima kasih kepada u all yang telah join GA simple ai nih..dan kepada u all yang sangat rajin menjenguk blog dan tinggalkan komen~ mekasih banyak2.. cayang korang semua!!

14 comments:

Fieza79 said...

wahh ada adiah pengomen tegar di sini...tahniah yg tersenarai tu...

aNiS tHe BumbleBee said...

tahniah pada semua yg bertuah tu..teringin nk masuk GA semua..tp apakan daya..jauh nau..hihihi!

SyUhAdA said...

thniah kpd yg menang..
nmpaknye syu bkn pngomen tegar blog nie la..
hehe~

eb ezrin2 said...

yea yea.... lompat3... suker suker suker.... rezki thaipusam nih.... syg u... muahhhhhhhhhhhhh....

eB nak kalendar gambor kete tuh tau sbb eb suker kete sgt2... kaler merah laks tuh.... maklom grads transport design.... ha ha ha... demand pulak ;p

Mknace said...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

singgah dari mknace unlimited

cik nani said...

tahniah sis..kerana telah berjaya mengendalikan contest ni..hehehe~

Lia3003 said...

nafira, saya tag awak di entry saya, buat ye.. tq

nur said...

Tahniah pada semua.. yeay ada nama.. Thanks Nafira. Tak sangka..Ada rezeki Thaipusam ye.. amboi eb.. nak kelendar kerete.. kita pun nak jugakla..

Elly & Emmy said...

wahh.. tahniah pd yg berjaya..

chugie said...

baiknye hati.. semoga rezeki sentiasa bersama awak!

Zura said...

surprise lg tue...

eB ezrin said...

nur, sbb eb suker kete... ahaks

aibaks said...

ngeh3... aibaks pun terpilih dapat kalendar.. hehe..tq nafiraa..

AkmaFaizal said...

Tahniah3..tak tau pun pasal ga ni. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...