Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, January 19, 2011

...Keputusan GA Kalender Meja 2011 Free!!...

Fuh~ puas hati rasa dapat MOGOK keje semalam.. hahaha.. terima kasih jugak lah buat kawan2 yang menasihatkan ai semalam.. lepas ai baca nasihat2 korang ai gelak jek..ilang sket hangin di badan... TAPI mogok tetap berjalan seperti biasa..hahahaha.. tapi hari nih dah x mogok dh~

okeh lah~ setelah beberapa hari asik tunda jek.. so hari ni ai nak umumkan 5 pemenang yang bertuah mendapat kalender meja 2011 itu..

nih semua senarai peserta yang berminat nak dapatkan kalender meja itu.. ni ai buat semalam nih..masa MOGOK x mau buat keje.. ai duk gulung2 nama2 korang..kekekeke..

Siap!!! 17 nama semua skali~

kekeke.. Anak dara ai tukang cabut nama2 yang bertuah~

DAN!!!

pemenangnye adalahhhhhhh...

Cabutan Pertama!

si Kembar tomel.. Elly & Emmy

Cabutan Ke dua...
Ummi aka Iem..

Cabutan Ke Tiga..
eT..

Cabutan Ke Empat..
miss cahaya..

Cabutan Ke Lima..
Wahida..

hehehehe.. Tahniah buat semua pemenang~ yang kurang bertuah.. jangan sedih2 k~ ade rezeki ai buat GA lagi.. yang pastinye GA ai mesti simple2 jek..kikikiki..

buat semua pemenang.. sila emailkan alamat dan no telefon korang semua ke azura_nafira@yahoo.com untuk proses penghantaran kalender Meja tersebut.. TQ..:)

sekian.. N3 pengumuman pemenang..

p/s: ade lagi surprise lepas nih k~ tungguuuu~




15 comments:

mamalieyna said...

waaah sahabat2ku la bertuah itu..tah niah! ^_^

mamaaedrean said...

huwaaaaaaa x dpt....nak gaks... ;p
tahniah semuer...

ps: dpt dh kalendar i? >_<

nur said...

sedihnya tak dapat...
btw.. anak dare tu berinai sakan tu.. macam2 corak ye..

Jemput keALL IN ONE

::Mamalyna:: said...

alerr... tak berjaya!
tahniah kepada kengkawan yang menang...

Lady SharpShouter said...

lawanya inai diaaa.. huhu

tahniah yg dpt tuh :)

eT said...

yeeeeaaaayyyy....dapat kalendar meja...ngeh3....
suka3....
xsabar nk letak atas meja kt opis neh...hehehe
tq dak comey... :)

Zura said...

tahniah pd semua..

Elly & Emmy said...

hehehe.. suka.. suka.. mekasih..
eh..ehhh.. merahnya inai kak anis tu..

chugie said...

comei tangan yang berinai tu..:P

aibaks said...

tahniah kepada semua pemenang!

wahida said...

apa? saya dpt kalendar tu? apa? gosok mata tgk ni...mcm x caya ko..ok, sekarang jugak saya email...yahuuuuu!! thanks awak!!

cik nani said...

wawawahhh...cik anis kite ye tukang cabut undi..tangan siap berinai2 lg..hehehe~

SyUhAdA said...

thniah kpd yg btuah..~

ummi aka iem said...

hehehe suka2 mekasih ..nnt kita email ek..

mama qistina said...

zura, baru tau ari ni...tanks ye...kita dah ada tempat nak letak kalendar tu dari awal tahun lagi tapi takde kalendar je...nanti kita emailkan ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...