Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, May 31, 2012

...Proses Pemasangan Tile | Rumah Kami...

Salam Hari Khamis yang indah..
seperti biasa.. indah sebab bigboss outstation..
pergi site visit kat Johor..

Tapi ai kena siapkan dokumen wajib tender.. 
so tak bape nak jalan sangat lah kerje renyah2 ai..
dah settle bab dokumen wajib, baru leh sambung wat kerja2 renyah..

hari ini nak tunjuk2 pasal lantai rumah kami..
ngah proses pasang tile.. 

Tile dalam rumah..
dah siap pasang dah..
warna dia korang agak2 sendirik laa..
ai pon tak tahu nak tulis kaler ape.. keh keh keh..

ini plak beza warna tile dalam rumah dan dapur..
dapur punye tile yang permukaan kasar.. 
takmo bagi licin..
warna tile kat dapur lebih kepada warna coklat. kot.. 

Petang semalam dorang ngah gigih pasang tile kat dapur nih..
lagi sikit jek lagi.. 
maybe petang nih siap bahagian dapur kot..
harap2 cam tuh laaa..

harap sangat rumah kami nih sedia diduduki dalam bulan 6 nih..
kalo dah leh masuk rumah baru ni.. 
tenang sikit rasa hati.. amin~
hehehehe.. 

sekian.. citer pasang tile..


21 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hehe.. tak sabar nk duk tu..
dh siap tiles dh.. =)

Myra Jay said...

Dapat duduk sebelum posa ok gak, boleh raya di rumah baru ;)

Nens Collection said...

DH NK SIAP TU..ADE CAN POSE DIRUMAH BARU NI..HEHEHE..;)

KEMAS JE DIE PASANG KAN..;)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

besnyer.. (^___^)

MRS. K said...

asalkan jangan kaler putih... sakit hati je bila tgk lantai kotor.. huhuhu

inazamri said...

wah...raya nnt pasti meriah .tengok dan nak siap tu..leh la dok b4 posa.

Saya Disini said...

cntik la umah raya ni

Masya said...

wahhh dah nak siap yer.. kalau bulan 6 ni blh duduk.. raya ni mesti dah meriahkan.. hias² rumah pulak...

Fieza79 said...

wahh dh dekat siap ni...siap psg tile dah tuu..mesti tmbh tk sbr hati kan..

ct rahani said...

cantik corak tile kt ruang tamu tu zura.. sonoknya kan dpt raye kt umah baru thn nih..

zh-ena said...

klu dpt msk bulan june dpt la beraya rumah baru kan

Bitt (double IS) said...

wahh mesti tak sabar nak duduk kan..

salam kenal ;)

ainnoraini said...

wahh..nnt raya rumah baru la ni yee..

buat open house jemput kakain tau..kite kan berjiran...sama2 dok shah alam jugak...

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Eh, pandai pilih kaler tile! Nnt rumah nampak lebih luas lah kan :)))

Cantik2 :))

Salmiza said...

Nsb baik bukan putih....tekcicak secoet pun nmpk... Tile berwarna cantik la tu sis...

Delimasari said...

sambut raya umah baru nnti = sonoknya

Atia Adina said...

tiles oren....i like

eim said...

cantik tiles .. dah nak siap eh mesti tak sabar nak pindah umah sendirikan

LYAfrina said...

wahh..dh lama ni

Sharidawati Shahrudin said...

cantiknya tiles tu.. :)

best bila ada rumah sendiri kan?

sha belum lagi.. huhu

leo Fernando said...

Tukang tile areal kl 0163124030 harianto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...