Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 2, 2012

...Siapa Tahu Ini Kacang Apa??? Pertama Kali tengok neh!!...


Salam Hari Rabu..
Mood hari ini malas2 kucing gittu..
maklumlah baru abes cuti lama..
terasa hati ini masih berada di kampung..muehehehe..

ramai yang WW hari nih.. meriah sungguh kalo hari rabu kan~
tapi ai hari nih tak de WW.. sebab ai ade kemusykilan hari nih..
ai dah carik2 kat tenet nih.. dah tanya google.. tapi belom ade jawapan..
so, rasanye baik ai tanya korang.. boleh gak ai fenen kan kepala korang skali..
muahahaha..

Korang tau tak nih kacang ape???
errkkk.. tak clear eh gambar???
jap jap!


Haaaah.. nampak X ???
haaaaa... sape yang tahu kacang apekah ini??
ini bukan teka teki yer kawan2..
sebab nye ai pon tak tahu kacang nih kacang jenis ape??
muehehehehe


Bila dah kopek kulit kacang tuh..
jadik lah ruper cam nih isi kacang nye..
putihhhh jek isi nye..

Rasanye pon sedap tau..
lemak2 jek.. kacang nih kelik ai yang bagi..
tapi dia sendirik pon tak tau kacang nih nama dia ape..
kih kih kih..

sape2 yang arif pasal kacang sila bagitau ai yer..
keh keh keh..

sekian.. n3 kacang ape??

P/S: korang suka makan kacang x???

16 comments:

Kancilbiru said...

macam kacang sepat jer....huhuhu

http://subahfoods.com/kacangsepatkulit.JPG

ainnoraini said...

pernah makan mmg sedap ada rasa mcm susu lemak2 mcm tuu..namanya tak la pulak...

Anamarza said...

tak tahu jugak :)

P/s : jemput baca entry ni (April) Top 3 Si Peramah di AnamarzaBlog

Fieza79 said...

kacang apa ye...mcm penah tgk..mcm kacang sepat je pun..sedap buat kudap kudapan di ptg hari ni...

Eliss Mie said...

beli kat mana? boleh tak terliur :p

Myra Jay said...

Kacang apa ye??

Tp cik KB cakap kacang sepat maybe la kan ;)

Masya said...

saya pun tak tahu kacang ape.. kacang parang kott.. tp suke makan jugak.. memang rasanya lemak hihihihi.....

maszmadi said...

masz tau makan jerk, nama x tahu.. haha

Papa Mifz said...

kacang lupakan kulit...hehe

Nens Collection said...

AKU PON XTH..TP SIYES MENYELERAKAN..NYUM..NYUM..

Atia Adina said...

kacang apa tu...cam best jerk

Daddy Ziyyad said...

tak tau kacang apa..hahaha

saya suka kacang gajus, kacang pistachios

ct rahani said...

sy pun suka makan kacang.. tapi bab nama memang failed.. hehehe..

Salmiza said...

pestime nmpk nih...boleh mkn ke?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam nafiraa..k.atie on taktau kacang apa tu..xpernah mkn :D
Ttg cara pengeposan Express tu..mmg hanya dokumen jer yg blh dimasukkan kedlmnya.
Klu nk htr barang,depa suh bungkus & buat cara postlaju...
Dulu mmg blh guna cara tu..skrg POST dah xkasi...

Aine Ainun said...

huhu...xtau...

sedap ek??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...