Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, September 20, 2012

...Delisha Berwajah Baru..

Salam Hari Khamis..

sekejap jek kan minggu nih~ muehehehe..
suke! suke! sukeee~

perasan dop??
mungkin ramai yang tak pasan kot..
rambut delisha yg bahagian depan tuh dah kena potong..

sebelom nih rambut depan asik cucuk mata jek..
panjang sangat..
pastu mama pon bebel2 lah kat papa rambut..
"rasa nak potong jek rambut delisha kat depan nih.. asik cucuk mata dia jek.."bebelan mama..

pastu.. My hubby mandikan Delisha.. lamaaaaa sangat dorang kat bilik air..
ai pon gi jenguk~
sekali!! My hubby potong rambut Delisha lam bilik air senyap2 ko!
sian anak ai.. tahan jek dia papa gunting rambut dia..
dah ruper anak jepun mana dah sesat~

trus nampak lain muka delisha..hehehe
takpe lah.. janji rambut tak cucuk mata dia..

walaupon dah kena potong dek papa..
tapi still boleh ikat lagi rambut Delisha..
lagi nampak kemas rambut dia kan~

sekian~ citer rambut baru Delisha~


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

20 comments:

Nens Collection said...

ekeke..comel2..mata sepet..mmg macam budak jepon..hehe..

aku pon br kerat rambut ammar..dh la xbg kerat..nangis2 tgk gunting..haha..

aNiS tHe BumbleBee said...

kihkih! omel omel..!

najlaa anis ikat rambut dia depan belakang.nk potong syg sbb rambut nipis ya amat..

SYANI said...

Baru la nampak bambam muka Delisha..

iela said...

nampak comel ...pandai gak papa tolong guntingkan ...

Zura said...

budak2 suke rambut panjang tp bile suruh ikat xnak..

Huda said...

comel lg tu :)

Huda said...

comel lg tu :)

Cho Zila said...

anak akakpun kalau dah cucuk matatu potongjer.. kadang terlebih potong hodoh, budak2 tetapler comel .. tapi budak2 tak kisah rambut cepatjer panjang..

Anamarza Sue said...

kalau dah ganggu mata memang perlu potong la kan...

Rambut cam ainul..cuma ainul lg sikit rambutnya hihi

eB said...

tp eB suker rambut g2. nmpk seksi :)

mamalieyna said...

camno gaya rmbut pun, adik maintain cumels.. ^_^

Atia Adina said...

comel....baru ni abg am pun potong rambut adam senyap2 gak.....

aimaniman said...

anak akak pun susah nak potong rambut kat kedai.. kena neneknya je yg berjaya..

yupp akak pon x suka rambut anak2 tutup mata takut juling kang...

ainnoraini said...

Bila dah panjang tercocok mata mmg nnpk rimaskan..bila dh gunting baru nnpk kemas dan comeyy lagi

MRS. K said...

jimat duit mak takyah gi kedai hehehe

ct rahani said...

makin comel delisha berambut baru.. cute sgt!

maszmadi said...

gigih sang suami memotong sendiri yerk, kalu my hubby, huh baik gi kedai lagi senang.. huhu

Salmiza said...

makin sepet la nmpk mata dia...xpe2 comel..hihi

Aishah Jahirah said...

comel gaya baru rambut delisha....:)

Masya said...

hihihihi.. nampak berisi bile potong rambut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...