Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, September 3, 2012

...Sila Jangan Merungut lagi...

Salam Hari Isnin..
Moga korang semua ceria k~

hari ini badan ai tersangatlah letih..
gara2 cuti hujung minggu sibuk menghadiri majlis rumah terbuka..

tahun2 lepas ai bising2 sebab x de jemputan rumah terbuka..:P
tapi tahun niii... silalah jangan merungut..
nak sangat gi rumah terbuka kan~
rasakan!!
terus demam okey~ adehaiii..

Delisha pon kena selsema jugak..
malam tadi tak leh nak nyusu sebab hidung dia sumbat..
kesian..

penangan rumah terbuka..

sekian.. n3 membebel di pagi hari..

p/s: korang banyak dapat jemputan ke??

Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

15 comments:

Nens Collection said...

AKU ADE 2 TP GI 1 JEK..UMAH BOS..HEHE
ARI LAIN2 SIBUK NGN AMMAR JE KT UMAH..BOSAN PLAK..TP DAN JGAK MANDI PANTAI..CUTI 3 HARI MCM BOSAN JEK..BAIK KEJE..HUHU

eB said...

baru dpt 2 umah.
taun nih pelik plk. cam msg2 dok umah. hu3

Eliss Mie said...

kak eliss nak ajak minggu ni :p hari sabtu , lepas kerja mai laa..nanti kak eliss invite kot fb :p

|| NaFiRaa || said...

Eliss Mie..
InsyaAllah.. kecik tapak tangan.. stadium shah alam hamba tadahkan.. keh keh keh..:P

maszmadi said...

haha, orang dah jemput kena pi kan.. masz ada miss 1 umah untuk open house, dah x larat nak pi dah.. dari pagi sampai ke malam berjalan jerk kejenyer... tapi kenyang, alhamdulillah rezeki

Anamarza Sue said...

Tak de... tahun ni kurang meriah sikit dari tahun lepas :)

Salmiza said...

dapat g mane yg larat je sis...rumah sendiri pun x terlayan sbb bdk2/anak murid ramai dtg beraya

Huda said...

ade gak jiran2 yg jemput open house, kwn2 suami xde lak ajak..hehe

Myra Jay said...

Mmeang memenuhi jemputan je, tapi ada yang tak sempat p... ;)

Mummy Chubby said...

ni makan terlebih ni..hehehee...
Mummy tak byk mjlis rumah terbuka pon.byk dok umah.tupun penat gak.hahahaa

ainnoraini said...

Mmg byk dpt jemputan rumah terbuka ni..
Tak pyh masakkan...

LYAfrina said...

lya x sempat kemana-mana open house pon sbb duk sibuk mjaga asya y demam.. just kelmarin pegi open house kat epic dgn tema bolly raya...

Cho Zila said...

samalah ni tengah merungut tak der OH banyak tahunni...
akak suka OH tapi suami buat tak reti kawan dia ada OH dia tak bagi tahu.. tau akak mesti nak perginyre...

Atia Adina said...

wekend ada jer xtvt kan?tak lekat kat rumah

..::..aRe-Na..::.. said...

urmm..sama lah zura,hero2 ana ber2
tuh pon selesema jgk...susah btl nk baik kan..hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...