Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, September 24, 2012

...Kesian Penyu | Monday Blues...

Salam Hari Isnin Semua..
kelam kabut sket pagi nih~
tambah2 plak ngan mood hari isnin nih..
layankan ajer lah..

bagi memanaskan enjin di pagi isnin nih..
kasi can lah tempek gambar anak2 ai..
hehehehe


Bersama Penyu peliharaan nye..
abes penyet penyu tuh di kerjakannye..

My Anis yang makin besar dan bijak..
selalu kena mengalah ngan adik dia.. coklat yang satu pon kena jugak bagi kat adik dia..
nasib lah My Anis nih jenis suka mengalah ngan adik dia..
walaupon sedikit memberontak.. tapi dia tetap bagi coklat dia kat adik dia..
nanti mama ganti balik coki coki kakak eh~


tumpang kerjakan penyu kakak..

My Delisha sekarang nih kuat betol mengamuk..
tak kena angin sikit.. mula lah nak berguling..
nak tido pon punyelah banyak peelnye.. kadang2 bikin mamanye geram jek..
nasib lah punye papa yang sangat lah penyabar..
melayan kerenah anaknye yang kuat mengamuk nih~

anak~ anak~

sekian.. citer anak2 di pagi isnin

Mode: #Monday Blues#

p/s: Selamat berkerja semua~

Tambah Pendapatan Anda Dengan Churp Churp!! Klik

Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.


16 comments:

SYANI said...

Sian penyu kena dera dengan 2 org budak..

inazamri said...

tetiba akak jd suka la dgn penyu tu.nampak cantik la plak.Cute tengok anak2 dok atas penyu tu.

Sidratul Muntaha said...

selamat bekerja jugak..
yup...
delisha ni sama peel mcm dak ara.
ko tunggu jelah zura
time dai byk mulut tu..
pot pet pot pet..
serabut..
rambut la dah kinting..

eT said...

lama xmasuk sini...dh besar dalisha yer...hehe

Cho Zila said...

seronok tengok diaorang bergaduh sebenarnya.. tapi tuler tak tak tahan sebab suami akak tidakler penyabar...

- GC - said...

mujuq anak2 yg naik penyu tu, mau mama dia pun naik sekali, abeh laaa.. hahaha

Fieza79 said...

amboi delisha menunggang penyu ke..hehee

slmt bekerja zura...isnin permulaan keje mmg kelam kabut lain mcm skt kan...

Nens Collection said...

haha..belok la penyu tu..kiki
besar jgak penyu tu..kalo tdo x payah bantal dh..

delisha makin nakal ye..babap bontot kang..sbb ms kecik die sgt baik..x buat hal pon..hehe

maszmadi said...

hurm lepas ni kalu kak ra nak beli apa2 kena beli 2 lah, kalu x sian kat anis asik kena mengalah jerk...

Aishah Jahirah said...

tunggang penyu..mujur penyu xhidup...hehee.bagus kakaknya beralah dgn adk...

Zarena Heeney said...

ank ena umairah nk jgk mengalah dgn adiknya
tapi klu umar mmg taknak mengalah dgn kakaknya..emmmmm

Sharidawati Shahrudin said...

comelnya penyuuuuuu tuuu

..::..aRe-Na..::.. said...

hahaha,betui la zura...anak2 ana pon sama...c abg selalu kena beralah,kkdg kesian jgk kan...tapi nk wat camne kan...tuh la namanya abg @ kakak hehehe..jwpn tiap kali berebut benda tuh haahaha...x tahan tgk penyu abeh kena balun hahaha

Norzie hany said...

Suka tengok Delisha tunggang penyu....comelnya dia.

Cahaya Kita said...

besarny penyu

Myra Jay said...

Heeee, sian penyu tu :)


Tp baguslah Anis ni mengalah dengan adik..
Kakak yg baik nie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...