Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, September 25, 2012

...Jangan Marah Delisha Tau...

Salam Hari Selasa Semua..

anak2 korang suka main ngan kuceng tak??
anak2 ai~ aduhaiii.. pantang nampak kucing.. mesti nak pegang..
maklomlah.. mamanye dulu pon hantu kucing jugak..keh keh keh..
sekarang jek tak berani nak bela kucing..
takut kucing tu tak cukup kasih sayang plak nanti..

Khas Buat Penggemar Susu Coklat!! mai tengok~

minggu lepas ade ibu kuceng transfer anak2 nye ke rumah ai..
apelagi.. suka lah budak2 tuh.. dah lah 5 eko anak dia..
kecik2 lagi.. makanye, abes lah anak2 kuceng tuh di kerjakan oleh anak2 ai..

Mak teh, Mak su dan untie semua jangan marah Delisha tau~
marahkan papa Delisha.. sebab papa yang suruh Delisha posing dengan cat..

Hambek kau! 
dia bantai pegang kat tengkuk kuceng tuh~
sesedap hati dia jek pegang kuceng gaya gittu!! 

mama dah jerit2 tengok kuceng2 tuh di kerjakan Delisha ngan papa dia..
papa dia buat tak reti jer.. sambil snap2 gambar anaknye neh!
x de perasaan langsung~ geram!

sekarang anak2 kuceng tuh dah di tempatkan ke tempat yang lebih selamat.. 
takut mati plak anak2 kuceng tuh nanti di kerja budak2 n bapak budak tuh~

sabor jek laaa.. kalo cam nih gayanye.. memang x de lah mama nak bela kuceng..
mati kuceng mama nanti~ 

sekian.. citer pasal kucing~

p/s: anak korang suka ngan kuceng tak??



Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

16 comments:

Myra Jay said...

Heheee, ksian anak2 kucing tu... ;)

Nens Collection said...

ahhhhhhhh....naya la anak kucing tu..haha..nmpk mcm x bersalah jek muka die tu..haha..

tp,ammar pon camtu jgak tau..lg kejam sbb die suka sepak2 ngn kaki kucing..die tgk tok die selalu buat macamtu, biasa la halau ngn kaki kan..tp die sungguh2 buat..tp die syg sgt kucing..kalo bg letak ats riba tersengih je manjang..

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Errrrkkk... serammm marya tgk Delisha pegang2 cat tu! Kat sini byk anjing berbanding dgn kucing... org yg bela anjing dah jadi mcm status... siap pakai baju lagi... ada yg comel ada yg mcm....errmmm... Iman suka cat tp kdg2 dia suka kdg2 takut pulak... kat Msia dulu byk kucing dtg umah so kitorang bg makan... terus melekat kat umah, comel2 kucing tu semua... berbulu parsi lagi...mix! Jiran2 semua geram je tp dia suka lepak umah kitorang... Tp kami tak bg masuk dlm umah sb bulu dia tu... semuanya ada elergi sepi...hak3 :))

Mengarut sudah ;)

Anamarza Sue said...

cian kucing tu nampak tercekik....

Anak-anak saya, diaorang suka tapi tak berani nak pegang...

papa said...

papa jugak dioesalahkan...

ct cheery said...

alahai delisha,mati la ank kucing tu klu gitu gaya pegangnya.

TeacherAzimah said...

Walahhhhhh kejung tgk kucing tu kena cekik dgn delisha hahaha

::NureeN:: said...

sama la.. suka sgt main kucing tp nureen slalu pesan lepas pegang terus g sinki basuh tangan..
pernah 1 ari tue, nureen tgk ellesya main kucing sehari suntuk, esknya terus dmm panas..
pas inciden tue nureen langsung x bg dia main kucing, juz suruh dia tgk2 ja.. sbb sblm ni klau dia main pon kejap2 jerr, rasa bkn sbb dia main sehari suntuk tue dia dmm tp dh mmg dia nk dmm kan.. cuma nureen mmg x brapa bg sebenarnya, sbb SIL nureen pernah kena virus dr kucing, smpi doc x bg dia main kucing, ituew lain la sbb sil nureen smpi tdoq pon ngan kucing, siap dok kiss2 mulut kucing lg huhuuuu

maszmadi said...

gila ganazzzz la delisha pegang kucing kat leher.. haha

erm, sekarang ni tengah geram ngan kucing jiran sebelah yang sewenang2nya buat porch kami macam umah dia... huhu

LYAfrina said...

uisshhh.. sama mcm kaka asya la suka sgt main kucing...

teringt kish lya time kecik dulu.. (kak long lya citer)... ada ibu kucing bawak baby dia gigit kot mulut.. lya nmpk igt kucing tu nk makan.. last lya tarik dr mulut ibu kucing tu.. smpai bdarah..last baby kucing tu mati... huhu.. yela ..kecik2 bkn tau apa2 kan..

mamalieyna said...

aloor ciannye kucen tu delisha..huu~

Huda said...

lukman pun kalau nampak cat dia kejo :) siap nak picit2 :)

pizet said...

pz memang x sanggup nak bela sebab anak sulungku suka naik atas kucing buat kuda, tarik ekor, pegang kat tengkuk...kesian ja menatang tu, adik pun dah turut jejak langkah sebab abang mengajar...huhu

Atia Adina said...

alahai...sian anak kucing tu....sedih auntie tgk....tapi kan...mak kucing kalo dukung anak cam tu lah...dia gigit kat tengkuk anak dia

Aishah Jahirah said...

adoi cara dia pegang kucing tu...mcm nak cekik pun ada..hahaa mau tak risau kita tgk...tp oke la dia xtkt kucing...

Aishah Jahirah said...

adoi cara dia pegang kucing tu...mcm nak cekik pun ada..hahaa mau tak risau kita tgk...tp oke la dia xtkt kucing...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...