Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, September 5, 2012

...Tambah Koleksi Lagi | Setem...

Salam Hari Rabu..
Hari nih cergas sikit dari semalam.. hek hek hek..
tapi masih ade lagi bunga2 penyakit M tuh..
cepat2 lah pergi penyakit M nih.. amin~
hari ini ai nak tunjuk2 koleksi setem ai..
ingat lagi x hari tu ai dapat setem ade gambar duit syiling baru..
syiling 10Sen..

Setem Gambar Syiling 10sen
Cerita penuh di Sini
Dalam n3 tu ai berharap dapat jumpa setem duit syiling lain plak..
skali semalam dapat!! hepi giler..
Setem gambar syiling 50sen..
semalam ai dapat setem nih.. rasa nak melompat2 kegembiraan jek..
muahahaha..

sudah selamat di potong dengan canteknye..
cantekkan setem nih.. 
nampak naik sangat warna gold/emas nye~

Selamat jugak di masukkan ke dalam kotak koleksi setem ai..

Moga lepas nih jumpe setem gambar syiling 20sen dan 5sen plak.. aminnnn!

sekian.. tunjuk2 koleksi setem baru..

p/s: sape nak tolong tambah koleksi setem ai?? keh keh keh.

Tambah Pendapatan dengan Churp Churp!


Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

17 comments:

Eliss Mie said...

mcm duit betul pulak nampak kan :) ingat koleksi FM terbaru :p akak ada satu tambahan bulan ni.hahahahaha

SYANI said...

Lawa setem tu..

azi said...

dulu akak ada jugak koleksi setem dan disusun cantik dalam album...tapi sayang selepas bagi kat anak-anak, habis diorang hilangkan...

p/s akak tak pernah dapat lagi setem cantik macam tu..

Anamarza Sue said...

cantik setem 60sen tu...

Saya Disini said...

bnyknye setem,,,cntik yg bru tu

Masya said...

cantik²nya setem yg awak selalu dapat ... jelesnya... sebab unik

sue zainun said...

wahhh manyaknya setem dia..start bila kumpul?

LYAfrina said...

comel..
lya x pernah jumpa lg setem ni

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

cantiknyer setem tu,
pestime tgk.. =)

Marya Yusof said...

As salam Zura,

Dah bertambah koleksi...mmg unik setem tu... :))

Marya tak sempat lagi nak post brg yg marya janjikan aritu... Nnt dah post Marya bgtau ye, maaf byk2... Kat sini xguna setem... pelik kan? :))

Myra Jay said...

Lepas ni boleh beli buku setem ye, ksian dok dalam kotak ramai2 camtu, mesti sesak...heheee ;)

Nens Collection said...

XDAN NK KOMEN..TENET BUAT HAL MLM..HUHU

MCM DUIT BETOL PLAK..SENANG NK CIPLAK DUIT MESIA NI..HEHE

Cho Zila said...

dulu suka kumpul dah bagi kat anak sedara tak tau dia simpan lagi tak.. ingat nak mula balik ler.. sebab suka sangat tengok balik...

wahida said...

dah jarang jumpa org yg suka kumpul setem ni nok...

bila tgk koleksi ko ni, wah...terus terasa mcm back to school pulak...

cantik setem2 ko nok...

Aishah Jahirah said...

dah lama tinggalkan xtvt kumpul setem ni...lawa2 setem sekarang.

ct rahani said...

cantik zura.. rasa cam nk kumpul setem jugak la.. setem kt opis nih kdg daku buang je..

mywriteday said...

macam sayang je nak guna, lawa sangat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...