Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, March 15, 2013

...Singgah Bergediks Di Bharat Teh...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Jumaat semua..
moga mendapat berkat di hari Jumaat ini.

bila ai nengok gambar2 kat CH nih, ai sendirik naik pening.. hahaha.
nak di gabung lam 1 n3 kan~ berjela jela cecah lantai plak.
so, ai buat 1 destinasi dlm satu n3.. korang bertabah k~

Hari ke 2 di CH.
pagi2 selepas bekfes bihun goreng yang My Ma masak berulam plak kopok keping.. lazat tak terhingga rasanye.. eh! terpanjang plak citer bekfes! ahaks.
KAMI pon meneruskan XTVT ke destinasi yang di rancang..
BOH estate. masa dalam perjalan ke Ladang BOH tuh, 
KAMI singgah di Bharat Teh.. yang tepi jalan tuh.. x minum teh pon, Juz berhenti untuk bergambar sahaja.. maklumlah, ramai yang hantu posing.
muahahahaha..
layan jer lah gambar KAMI bergediks kat sana yer..

My hubby, Delisha & Me.
My Anis??? dia bukan pedulik kan mama & papa dia!
janji moksu n nenek dia ade~ dia lagi seronok..
mama kan semua x boleh, kalo ngan nenek semua boleh, semua dapat! tu yang dia suka ikut nenek n moksu dia~

ohhh.. x lupa jugak.. Bebear Delisha.. kulu kilir dengan Bebear dia.. tapi selalunye kami tinggal dalam Van, Tapi kali nih dia tak mau tinggal plak.
so, kepit jer lah bebear dia..

Belakang dr kiri : adik lelaki ai, Nens, Azie My Ma, My hubby n Delisha
Depan : Adik Na a.k.a Moksu, My Anis & Ammar

Kesayangan Ku.. My Ma & My Ayah..
Rindu sama mereka..

pakat2 main air.. ape yang ade dalam tu pon ai tak pasti.

kali nih x dapat sangat bergambar ngan ladang teh..
ini budak buat ferangai~ sebab x cukup tido.
dalam orang duk sibuk2 posing, dia boleh berguling atas tangga.. 
tak kena ngan angin dia lah tuh~ sabar jer lah~

Delisha x mo duk diam tak pe..
kita amik gambar 3 orang jer.. biar dia x de lam gambar.
mama membebel. hahahaha

Nasib lah adik Na ingat nak bergambar bersama..
Cantekkan?? sedondon Fink!
tetiba Bebear Delisha pon ade! kikikiki

oleh kerana x dak gambar Nens.. ai ganti ngan gambar bunga yang cantek lagi indah nih.. Nens pon duk sibuk berkejar kejaran dengan Ammar Haziq.
adat lah bila ade anak nih~ kena lah kejar anak. yer dop?

okeh.. itu dulu.. lepas nih kita layan gambar kat ladang BOH plak.. n3 kat situ pon ai naik pening nak pilih gambar.. adehaiii.. sabar jer la.

okeh.. sekian dulu.. nanti sambung lagi.


 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

22 comments:

Sura Mohd said...

seronoknyer bercuti ramai2 ada mak ayah lagi..masa akak pegi dulu x sempat nak ke Bharat Teh..

Huda said...

bestla cuti2 ngan family tercinta..insyaAllah nak buat family gathering jugak nanti :)

nens cellection said...

hahaha..kira aku cun mcm bunga ar dopp..kikiki..
smlm test negatif..pagi ni terus P..hahaha..rugi 14ya pitis aku..haha

wan habibah said...

eh.... me pon wat entry cameron highlands

eB said...

buat jeles tau. eB mmg suker CH :)

ps: camner caranyer zura... leh ajar?... pelik la jadik g2. hu3

ct cheery said...

bestnyer..nanti pun nak bwk family gathering kat CH lah..hehe

Cho Zila said...

bergather diCH bertambah2 seronok yerk... CH tetap pujaan hatiku..

maszmadi said...

wah, sume pink, hubby akak pon pakai pink.. hehe, best best

Salina@IbuAqil said...

Bestnyaaaaaaaaaa!!
Oh Bharat Teaaaaaaaaaaaa!!
Rindu Marsala Tea Tarik dia..
Huk3!!!!
Happy weekend & TC yer.. ;D

iela said...

bestnya gi cameron..delisha makin comel skang nih...

LiYa HaNiF :: said...

amboi sedondon yerk.. pinky u.. ^_~ anis sama cam qalesya le.. kalau ada opah dgn kakak nana dia ibu mmg dia tk peduli... hehe

Myra Jay said...

Best best.. takpe bergambar la sepuasnya bila lagi ye dok :D

Fifi Nadhrah said...

salam kenal dari fifi.. da lame tak naik cameron..

nea lopah said...

cntik nya bunga purple tu.

zarena heeney said...

wah rindunya nak meredah lautan teh

Nurgreen said...

syoknyaaa...

LYAfrina said...

best gak wk family trip gni..lg meriah kan

Papa Mifz said...

biasalah ada anak kecik mcm tuh lah kan...hehe

izan mama mia said...

ehe..bw anak mmg kena byk sabar..mood mereka kena jg betol2 klau tak musnah percutian

Aishah Jahirah said...

asyik tgk pic org g CH...adeh bilalah nak sampai CH ni..

Aine Ainun said...

topi delisha tu...comel...=)))

Atia Adina said...

owh...x pernah sampai ladang teh boh .. selalu berhenti kat cameron bharat jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...