Pages

Berminat?? Klik Laaa

|| Sahabat Ku ||

❀ Mama Nafira Luvely Family ❀

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, March 16, 2013

...Buah Stoberi Special...

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera Semua~ 
Salam Hari Sabtu..

Masa kat CH haitu.. boleh katakan KAMI asik makan stoberi jer..
pergi pasar malam beli stoberi.. pergi Kea Farm pon beli stoberi..

tapiiiiii.. dalam banyak2 stoberi yang KAMI beli n makan..
ade sebijik stoberi yang special sket.
bila jumpa stoberi tuh.. semua pakat duk tengok.. amik gambar kenangan sebelom di makan~ hehehehe

jom tengok stoberi special tuh.

tadaaaaaa... Stoberi berbentuk sarung tangan! glove~
unik kan~ kat CH kan banyak jual glove stoberi..
pelbagai warna n dan saiz.. tapi yang ini.. ORI punye.. tak boleh di pakai.. hanya boleh di makan. Ahaks~ tak hengat dah siapa yang makan stoberi ni~

Rindunye dengan Cameron Highland~ Rindu ngan suhu sejuk kat sana~

Sekian.. Kisah Stoberi.

 Terima Kasih Pada Yang Sudi Klik.

16 comments:

Anamarza Sue said...

Menarik strawberi tu..

izan mama mia said...

ish..takut arr nak makan kalau saya tgk rupa dia tuu

zarena heeney said...

mmg pelik la...

Liza said...

Subhanallah... Betul2 cam sarung tgn. best CH. dah lama xp..

nens cellection said...

Hehe..comel kan..rindu nk.pergi lg laa..huhu

Atia Adina said...

wah ... menarik

..::..aRe-Na..::.. said...

a'ah la zura,menarik lgik tterik stoberi neh hihihiii,cam syg jek ekk nk mkn..hahaha,cite zura ni..terus buat ana pon rindu nk p cameron lgik hihihii...beh kn,ngn suasana sana...hehehe

..::..aRe-Na..::.. said...

a'ah la zura,menarik lgik tterik stoberi neh hihihiii,cam syg jek ekk nk mkn..hahaha,cite zura ni..terus buat ana pon rindu nk p cameron lgik hihihii...beh kn,ngn suasana sana...hehehe

Tihara said...

bertuahnya dapat stoberi special ni :)

Aishah Jahirah said...

memang special bentuknya...sape la yg ngap tu agaknya...

Aishah Jahirah said...

memang special bentuknya...sape la yg ngap tu agaknya...

Papa Mifz said...

kalau kat sana memang pagi,petang dan malam menghadap buah strawberi jer lah kan...hehe

Huda said...

subhanallah, macam2 bentuk strawberry Allah cipta kan :)

Aine Ainun said...

aah la..bentuk tangan pun yeee...\\

rasa nk ngaapppp je strawberi tu!!
x sabar nk tunggu Irfan besar, nak p lagi cameron=)

Fifi Nadhrah said...

comel soberi ti tu.. saye pon rindu CH.. damai..

Myra Jay said...

A'a, memang unik dan spesel buah stoberi tu :)


Myra pun rindu ngan CH jugak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...